اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

همدلی و همکاری همه جانبه پلیس و دستگاه قضایی بهمئی

در دیدار فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی به همراه پرسنل به مناسبت هفته قوه قضاییه با رئیس دادگستری و دادستان بهمئی بر همدلی و همکاری همه جانبه پلیس و دستگاه قضایی بهمئی تاکید شد.

همدلی و همکاری همه جانبه پلیس و دستگاه قضایی بهمئی

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی؛ فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی به همراه پرسنل به مناسبت هفته قوه قضاییه با رئیس دادگستری و دادستان بهمئی دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس دادگستری شهرستان بهمئی گفت: تعامل مثبت و هدفمند نیروی انتظامی با دستگاه قضایی ارمغان آور امنیت و آرامش و ضامن شور و نشاط در در شهرستان است.

جاوید ریحانی با اشاره به مجاهدت‌ها و تلاش‌های فرماندهی انتظامی بهمئی به‌منظور تامین نظم و امنیت در شهرستان گفت: مجموعه فرماندهی انتظامی پرتلاش‌ ترین و در عین حال پرمسئولیت‌ ترین دستگاه در ایجاد و حفظ امنیت و آرامش شهروندان در جامعه است.

وی در خصوص حضور به موقع پرسنل نیروی انتظامی گفت: حضور پلیس مقتدر در همه عرصه‌ ها و میدان‌ ها اثرگذار است و در حال حاضر این توانمندی با زحمات و تلاش‌های بسیاری محقق شده است.

ریحانی در پایان بر لزوم ورود جدی، قاطعانه و سریع و به موقع نیروی انتظامی در مقابله با شرارت، نزاع جمعی و هرگونه مظاهر ناامنی و مفاسد تاکید کرد.

دادستان شهرستان بهمئی هم گفت: دستگاه قضا و نیروی انتظامی دو بازوی توانمند از یک پیکر هستند و این دو سازمان را هرگز نمی توان جدا از هم خواند؛ چرا که لازمه امنیت پایدار و با ثبات با تعامل بین دو دستگاه میسر می شود.

عبدالله حبیبی منش از زحمات فرمانده انتظامی و پرسنل شهرستان بهمئی تقدیر و تشکر کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی گفت: قوه قضاییه به عنوان حاکم و قاضی رسالت بسیار سنگینی بر دوش دارد چرا که جامعه بدون دستگاه قضا بقا نخواهد داشت.

سرهنگ فرزین جمشیدی افزود: امنیت و عدالت از حیاتی ترین نیازهای هر جامعه محسوب می شود و قطعا این مهم با تلاش شبانه روزی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی محقق خواهد شد.

وی اظهار داشت: شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یارانش از اتفاقاتی بود که انقلاب اسلامی را بیمه کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی ادامه داد: قوه قضاییه از ارکان اصلی و تاثیر گذار در کشور بوده و نقش بی بدلیلی در پاسداشت کرامت انسانی دارد.

 وی بیان داشت: کارکنان قوه قضاییه بعد از انقلاب اسلامی همواره در تلاش هستند تا عدالت بی بدلیل امام علی(ع) محقق شود و برای تحقق آن نیز بسیاری از قضات در این مسیر شهید شده اند.

سرهنگ جمشیدی با بیان اینکه دستگاه قضایی بهمئی و نیروی انتظامی تعامل خیلی خوبی با هم دارند گفت: این تعامل باعث امنیت پایدار در سطح شهرستان بهمئی میشود.

وی در پایان گفت: شجاعت و اقتدار دستگاه قضایی شهرستان در احقاق حق, دفاع از حقوق عامه و مبارزه با فساد شایسته قدردانی است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول