اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  اخبار

گروه های جهادی حلقه مفقوده حکمرانی هستند

مدیرکل گردشگری و میراث فرهنگی مناطق آزاد کشور می‌گوید حکمرانی گردشگری باید با حضور حلقه‌های میانی مردم و گروه‌های جهادی شکل بگیرد.

گروه های جهادی حلقه مفقوده حکمرانی هستند

به گزارش باشگاه خبرنگاران توانا، «محمد فرزاد میرزایی قلعه» که در جمع فعالان فرهنگی و جهادی منطقه آزاد ماکو سخن می‌گفت، با بیان این مطلب افزود: «در تلاش هستیم حکمرانی گردشگری و میراث فرهنگی مناطق را منطبق با سیاست های دولت مردمی با حضور حلقه های میانی و گروه های جهادی تغییر دهیم و امانت و سرمایه های تاریخی، فرهنگی و طبیعی را به مردم بر گردانیم.» وی افزود :«این کار سبب خواهد شد تا با مشارکت و حضور مردم، بتوانیم پایداری و پیشرفت گردشگری را در این منطقه و تمامی مناطق داشته باشیم.»

به گفته مدیرکل گردشگری و میراث فرهنگی مناطق ازاد کشور، این تغییر سیاست که گام به گام اجرا خواهد شد، در سه فاز شناسایی گروه های جهادی ، تفاهم و آموزش آنها منطبق با شاخص های گردشگری هویت محور و در نهایت اقدام با این گروه ها پی گرفته خواهد شد.

میرازایی قلعه افزود: « حلقه های میانی از نظر ما گروه هایی هستند که ضمن مسئله محوری به بلوغی از کار تشکیلاتی رسیده اند. آنان می توانند تولید ثروت کرده و مردم مستضعف را ضمن آموزش و شبکه سازی از مواهب میراث های ماندگار منطقه بهرمند کنند.»

وی در این دیدار، ضمن بازدید از ظرفی‌های گردشگری ماکو، ابراز امیواری کرد که در آینده نزدیک، ماکو به «قطب گردشگری زمستانه کشور» تبدیل شده و نیز ژئوسایت‌های منطقه نیز به ثبت جهانی برسد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول