اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

سهمیه پنل خورشیدی عشایر در همدان اختصاص یابد

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری همدان گفت: جاده، تانکر آب، تخصیص سهمیه پنل خورشیدی و تسهیلات سهمیه عشایر از مشکلاتی است که متاسفانه امور عشایری همدان آنها را پیگیری نکرده است.

سهمیه پنل خورشیدی عشایر در همدان اختصاص یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، اسدالله ربانی‌مهر صبح امروز در بازدید از عشایر بالادست منطقه ورکانه و دیدار با مردم عشایر در محل چادرهای عشایر اظهار کرد: مردم عشایر پرتلاش، کم‌توقع و محور تولید هستند که با خدمات‌دهی درست نباید اجازه ندهیم جمعیت عشایر کم و به زندگی شهری اضافه شود.

وی گفت: ۲۵ درصد گوشت قرمز را عشایر تولید می‌کنند و همه دستگاهها باید وظایف قانونی خود را در حوزه عشایر را  انجام دهند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار همدان تاکید کرد: در سفر رییس جمهور وهیات دولت به استان همدان و با پیگیری استاندار اعتبارات خوبی برای عشایر در نظر گرفته شده که باید توسط امور عشایری پیگیری شود.

وی تصریح کرد: جاده مسیر رفت و آمد، تانکر آب، معلم عشایری، سهمیه پنل خورشیدی، خراب شدن مراتع و تسهیلات سهمیه عشایر از مشکلات اصلی عشایر است که متاسفانه از طرف امور عشایری استان پیگیری نشده که در سال جاری باید پیگیری شود.

ربانی‌مهر تاکید کرد: اختصاص وام عشایر به بانک سامان اشتباه است و این بانک در شهرستان‌ها شعبه ندارد، باید تسهیلات عشایر را به بانک کشاورزی می‌دادند که باید اصلاح شود و برای ضامن نیز سختگیری نشود.

وی گفت: مشکلات مطرح شده در حوزه عشایر را در کارگروه تخصصی از طریق مدیران استان پیگیری خواهیم کرد و باید دستگاه متولی ورود جدی تری به موضوعات داشته باشد.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول