اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

از بی‌آبی ۸۰ روستای لوداب تا عوارض ۴۵ میلیونی بنیاد مسکن بویراحمد از مردم

در نشست شورای اداری اعلام شد که ۸۰ روستای لوداب با کمبود آب مواجه هستند.

از بی‌آبی ۸۰ روستای لوداب تا عوارض ۴۵ میلیونی بنیاد مسکن بویراحمد از مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سومین نشست شورای اداری به ریاست فرماندار بویراحمد برگزار شد.

در ابتدای این نشست بخشدار لوداب با اشاره به اینکه ۳۶ روستای لوداب علمک‌گذاری گاز انجام شده، گفت: ۸۰ روستای لوداب با بحران آب مواجه هستند.

بی‌نیاز افزود: اینترنت و راه در لوداب مشکل دارد، پیمانکار راه‌های لوداب پیمانکار جاده پاتاوه به دهدشت است اما اگر هدف خدمت باشد دهدشت و پاتاوه و لوداب هیچ فرقی ندارد.

وی بیان کرد: ۵ میلیارد تومان در حساب پیمانکار است اما راه‌های لوداب با مشکل مواجه است و جاده‌ای که قرار بود ۴۰ روزه تحویل داده شود الان چند سال است که رها شده است.

 

این مسئول بیان کرد: می‌گفتند پروژه جاده چال شاهین لوداب در حال کار است اما کاری انجام نمی‌شد.

  علی اکبری تبار هم با بیان اینکه ۲۰۳ روستا در بخش مرکزی بویراحمد هستند، گفت: مدیران وعده‌های الکی به مردم ندهند در خیلی روستاها رویمان نمی‌شود پاسخ مردم را بدهیم.

وی بیان کرد: در حوزه بنیاد مسکن تعامل نمی بینیم هر جایی می‌خواهیم کاری انجام دهیم باید بنیاد مسکن کنار ما باشد اما اینگونه نیست.

اکبری تبار با انتقاد از بنیاد مسکن گفت: بنیاد مسکن برای تغییر کاربری زمین ۳۰۰ متری ۴۵ میلیون تومان از فرد متقاضی عوارض خواسته اما با تلفن و رایزنی به ۸ میلیون کاهش یافته است چرا با مردم چنین کاری می کنید؟

بخشدار مرکزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک میلیارد پول در مهریان برای تغییر کاربری گرفته شده اما تغییری انجام نشده است و کاری در مهریان صورت نگرفته است.

وی از راهداری هم انتقاد کرد و گفت: در حوزه راهداری ۴ ماه پیگیر پروژه‌های راهداری هستیم بعد ۴ ماه می‌گویند مناقصه برگزار نشده و بعد که مناقصه برگزار می‌شود می‌گویند قیر و امکانات نیست، در حوزه راهداری داریم آسیب می بینم اگر نمی‌توانید چرا قول می‌دهید و مردم را بدبین می‌کنید؟

وی بیان کرد: ۱۵ طرح راهداری مصوب شده اما تاکنون یک مورد انجام نشده است، زمین های بین مزارع کی باید درست شوند؟

 

بخشدار مرکزی بویراحمد بیان کرد: مردم حوزه سروک، شهرک ولایت و تلخدان با مشکل آب مواجه هستند و روزانه در این خصوص مراجعه داریم، محدودیت‌ها را می دانیم اماباید بین مردم باشیم.

همچنین در این نشست اعلام شد که بخشی از مرغ مورد نیاز مردم بویراحمد از سایر شهرستان‌ها تامین می‌شود، ضمن اینکه برای خروج مرغ از شهرستان از درب کشتارگاه کنترل انجام می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول