اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سرمربی و سرپرست جدید نساجی معارفه شدند

مراسم معارفه سرمربی و سرپرست جدید تیم فوتبال نساجی برگزار شد.

سرمربی و سرپرست جدید نساجی معارفه شدند

به گزارش خبرگزاری فارس، مراسم معارفه مهدی رحمتی، سرمربی جدید تیم فوتبال نساجی مازندران با حضور صادق درودگر از ساعت 14 امروز برگزار شد.

سیدمهدی رحمتی، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نخستین نشست خبری پیش از آغاز فصل فوتبالی اظهار داشت: با افتخار نساجی را انتخاب کردم. دست یاری به‌سوی همه عاشقان و پیشکسوتان دراز می‌کنیم تا نساجی را به جایگاه اصلی‌اش برسانیم. نساجی هواداران پرشوری دارد که هیچ‌گاه تیم محبوب‌شان را تنها نمی‌گذارند. همان‌طور که هواداران در فینال حذفی از نساجی حمایت کردند، امسال هم دست‌شان روی شانه‌های ما باشد و به ما انرژی بدهند.

وی ادامه داد: در این چهار سالی که سرمربی‌گری را شروع کردم، در آن شهرها ساکن بودم و تمرینات ما همانجا برگزار می‌شد. اگر شرایط اینجا مهیا باشد ما به مازندران می‌آییم. ناراحتم که نمی‌توانیم در لیگ قهرمانان اینجا میزبان باشیم. در نیم‌فصل سال گذشته نزدیک به ۱۵ بازیکن پایه آلومینیوم را به بزرگسالان انتقال داده و در هفته‌های پایانی این بازیکنان را بازی دادم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی خاطرنشان کرد: فوتبال ایران مدیون مازندران است. امسال شرایط سخت است، ۱۹ بازیکن سهمیه بزرگسال داریم. در سهمیه‌های زیر ۲۳ و زیر ۲۱ سال بازیکنانی را از مازندران وارد تیم بزرگسالان می‌کنیم که شایستگی‌اش را داشته باشند.

رحمتی درمورد احتمال اضافه شدن دستیاران بومی، گفت: استان مازندران مربیان خوبی دارد. اگر مربی‌ای در مازندران بتواند به ما کمک کند، به کادر فنی خودمان اضافه می‌کنیم.

وی در خصوص اظهارات اخیر مایلی‌کهن نسبت به نقش امیر قلعه‌نویی در انتخابش به عنوان سرمربی تیم نساجی، عنوان کرد: هم آقای قلعه‌نویی و هم آقای مایلی‌کهن اساتید من هستند. باید حقایق را بیان کنیم. برای تطهیر کردن دیگران، نباید کسی را تخریب کنیم بلکه باید محاسن آنها را بیان کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی درمورد اهدافش در این تیم، گفت: با توجه به وضعیت سال گذشته تیم نساجی و خریدهای امسال، باید جایگاه و منزلت نساجی را حفظ کنیم. باید در گام اول به تک‌رقمی شدن فکر کنیم. در گام بعد باید به رتبه بالاتر و بالای جدول فکر کنیم.

رحمتی درخصوص دلیل خرید مدافعان تیم آلومینیوم، اظهار داشت: با توجه به عملکرد دفاعی مناسب تیم آلومینیوم اراک، خریدهای من برای خط دفاعی نساجی از همین تیم بود. طبیعتا به‌دلیل اینکه این بازیکنان در سال گذشته کنار هم بازی کردند، امسال در نساجی به راحتی به هماهنگی لازم می‌رسند. دیدگاه دفاعی نداریم باید مرحله به مرحله شرایط تیم را بهبود ببخشیم. دو یا سه بازیکن دیگر به ما اضافه خواهند شد. با توجه به نیازهایی که داشتیم بازیکنان مدنظر را جذب کردیم. تمام بازیکنان خواسته بنده بودند. دو بازیکن خارجی به ما اضافه می‌شوند. 

در این مراسم همچنین فرهاد کوچک‌زاده به عنوان سرپرست جدید این تیم و جانشین اسماعیل اسماعیلی معرفی شد.

از زحمات حامد شیری، کاپیتان سال‌های اخیر قائمشهری‌ها که از این فصل جایی در جمع بازیکنان نساجی ندارد، نیز تقدیر به عمل آمد. او ضمن خداحافظی از فوتبال با نظر رحمتی به کادر فنی تیم نساجی اضافه شد.

صادق درودگر، مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران هم در نخستین نشست خبری پیش از آغاز فصل اظهار داشت: رحمتی باید ابزار لازم را برای موفقیت داشته باشد و ما هم در حال هموار کردن این مسیر هستیم.

وی درمورد آغاز تمرینات نساجی در قائمشهر و احتمال پیگیری ادامه تمرینات در این شهر، گفت: رحمتی هم موافق برگزاری تمرینات در مازندران است. در شهر تهران هم ۵ زمین استاندارد تمرینی نداریم. در مازندران هم خیلی پیگیری کردیم اما زمین مناسبی برای برگزاری چند ماه تمرین وجود ندارد.

مدیرعامل نساجی درخصوص لغو میزبانی لیگ قهرمانان آسیا در قائمشهر، گفت: هنوز لغو میزبانی لیگ قهرمانان آسیا در قائمشهر قطعی نشده و احتمال دارد که بتوانیم شرایط میزبانی را مهیا کنیم.

درودگر درخصوص استفاده از نفرات تیم‌های پایه نساجی، اظهار داشت: یک تیم ب تشکیل می‌دهیم برای نساجی که بازیکنان آکادمی را تزریق کنیم تا آنها حفظ شوند.

وی در واکنش به نقش افرادی همچون امیر قلعه‌نویی در انتخاب رحمتی، عنوان کرد: رحمتی بهترین گزینه برای نساجی بود و آغاز سرمربی‌گری‌اش حضور در لیگ قهرمانان آسیا بود. هیچ‌کس از بیرون در انتخاب ایشان دخالتی نداشت.

مدیرعامل نساجی درخصوص نقل و انتقالات و احتمال اضافه شدن بازیکنان بومی به ترکیب نساجی، خاطرنشان کرد: بازیکنان شاخص مازندرانی در سطح اول فوتبال کشور بسیار زیاد هستند، با توجه به بودجه‌ای که داریم نمی‌توانیم هر خریدی داشته باشیم. با یک بازیکن مازندرانی صحبت کردیم که قیمت او به اندازه ۴ بازیکن فعلی که خرید کردیم، بود.

درودگر درخصوص دلیل عدم استفاده از ورزشگاه شهدای سازی برای تمرینات نساجی، گفت: چمن ‌استادیوم شهدای ساری حرفه‌ای نیست و شهر ساری چند تیم دارد و این زمین نمی‌تواند محل تمرین نساجی شود. در قائمشهر یک زمین به اندازه سه هکتار بدهند، ما از فردا استارت می‌زنیم تا کمپ تمرینی درست کنیم. درصورت بهره‌برداری زمین ماهفروجک بهترین کمپ تمرینی را احداث می‌کنیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول