اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تامین آب پایدار روستاهای بخش مرکزی بندرعباس

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه تامین آب پایدار روستاهای بخش مرکزی بندرعباس با جدیت دنبال می‌شود گفت: مشکل تنش آبی منطقه با تخصیص 100 میلیارد تومان اعتبار قابل حل است.

تامین آب پایدار روستاهای بخش مرکزی بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، صبح امروز به ریاست مهدی دوستی استاندار هرمزگان و با حضور احمد مرادی و محمد آشوری تازیانی نمایندگان حوزه مرکزی استان در مجلس شورای اسلامی، اعضای شوراها، دهیاری و معتمدین بخش مرکزی بندرعباس، جلسه بررسی مشکلات و خواسته‌های عمومی مردم 5 روستای این بخش برگزار شد.

 مهدی دوستی در این جلسه پس از شنیدن مسائل و مشکلات مردم این روستاها از زبان نمایندگان و معتمدین محلی اظهار داشت: مسئله آب و راه دسترسی مهم‌ترین مسائل و خواسته‌های عمومی مردم این 5 روستا است که تلاش خواهیم کرد با برنامه ریزی و تامین اعتبار این مشکلات رفع شود.

وی افزود: در حوزه آبرسانی با برآورد صورت گرفته می‌توان با تامین اعتبار 100 میلیارد تومانی علاوه بر تامین آب پایدار برای این 5 روستا، سایر روستاهای در مسیر(در مجموع 12 روستا) را نیز از مزیت این طرح بهره مند کرد.

استاندار هرمزگان گفت: با برنامه ریزی شرکت آب و فاضلاب استان در صورت تامین اعتبار، این طرح تا قبل از پایان سال مورد بهره برداری قرار می گیرد و مشکل اساسی مردم در این حوزه رفع خواهد شد.

وی تصریح کرد: در حوزه تامین اعتبار تلاش می‌کنیم بخشی از این اعتبار از سوی صنایع استان تامین و بخش دیگری نیز از منابع استانی و ملی تخصیص یابد.

استاندار هرمزگان همچنین در حوزه مسیر دسترسی این روستاها گفت: تلاش می‌کنیم که با همکاری دهیاری ها و پای کار آمدن اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ابنیه فنی و پل ها احداث و مسیر تعریض شود.

وی ادامه داد: در بحث آسفالت این مسیر هم در خصوص تامین قیر کمک خواهد شد، علاوه بر این با اولویت بندی نقاط حادثه خیز منطقه شناسایی و اصلاح خواهند شد.

یاد آور می شود در تداوم برگزاری نشست مشکلات روستایی در جلسه ای که صبح امروز شنبه با حضور استاندار هرمزگان و در جمع معتمدین، شوراها و دهیاران منطقه کشار از توابع شهرستان بندرخمیر، برگزار شد، مشکلات آب، برق، مسیرهای دسترسی، تعیین تکلیف اراضی و بهره بردن از ظرفیت گردشگری منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان در این نشست که جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی حضور داشتند بر رفع مشکلات موجود تاکید و دستىور پیگیری  این مشکلات تا حصول نتیجه را صادر کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول