اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فارس من

فارس من| اتوبوس نبود، به امتحانم نرسیدم

سردبیر پویش «لزوم نوسازی حمل و نقل عمومی پایتخت» گفت: کمبود ناوگان حمل و نقل عمومی و تاخیر حرکت اتوبوس‌ها از ایستگاه مبدأ، سبب شد دیر به امتحانم برسم.

فارس من| اتوبوس نبود، به امتحانم نرسیدم

خبرگزاری فارس؛ فارس من: «لزوم نوسازی حمل و نقل عمومی پایتخت» مطالبه‌ای است که توسط آقای انصاری در سامانه «فارس من» به ثبت رسیده است. این دانش‌آموز کنکوری در‌ گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: «ناوگان حمل و نقل عمومی دچار فرسودگی زیادی شده اند و همین مسأله عموم مردم و رانندگان را با مشکلات زیادی مواجه‌کرده است.»

وی ادامه داد: «اتوبوس ها خیلی فرسوده شده‌اند به‌طوری‌که یک مسیر ۱۵دقیقه ای،حداقل نیم ساعت تا رسیدن به مقصد طول می‌کشد. علاوه بر این صندلی ها و تجهیزات اتوبوس ها نیز دچار فرسودگی شده‌اند و این سبب شده هنگام استفاده از اتوبوس تمام مسیر را سرپا بایستیم و جایی برای نشستن نداشته باشیم.»

رئیس کمیسیون حمل و نقل عمومی و عمران شورای شهر تهران در اوایل فروردین گفته بود در بودجه سال ۱۴۰۲ توجه ویژه‌ای به حمل و نقل عمومی شده و ۶۲۰۰ میلیارد تومان برای تأمین اتوبوس، ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای جایگزینی ون  و تاکسی و ۱۳۵۰میلیارد تومان برای بازسازی واگن‌های مترو در نظر گرفته شده است.

سردبیر پویش با اشاره به مشکلات آلودگی هوا که یکی از عوامل آن وسایل حمل و نقل قدیمی و دودزا است، بیان کرد: «مسؤولان قول جایگزینی ون‌های جدید را به جای ون‌های قدیمی و فرسوده داده بودند اما هیچ خبری نشد.»

انصاری افزود: «من یک دانش آموز کنکوری هستم و باید سر وقت به مدرسه برسم اما با توجه به کمبود اتوبوس همیشه با تاخیر به کلاس رسیده‌ام. حتی یک دفعه با اینکه امتحان داشتم اما دیر آمدن اتوبوس باعث شد با تاخیر زیادی به مدرسه برسم که همین مسأله تاثیرات منفی در روند امتحانم گذاشت.»

انصاری در آخر از مسؤولان خواست وضعیت حمل و نقل عمومی را‌که خواسته همه ی مردم است، سامان بخشند.

شما هم اگر با چنین مشکلی مواجه هستید می‌توانید پویش را در اینجا امضا کنید. در صورتی که تعداد حمایت‌ها به ۱۰۰۰ امضا برسد، پیگیری موضوع ازمسؤولان مربوطه در دستور کار فارس من قرار خواهدگرفت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول