اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

بسته خبری حوادث خراسان جنوبی| کشف 8 هزار و 500 لیتر سوخت قاچاق و توقیف 3 خودروی شوتی

در بسته خبری حوادث امروز خراسان جنوبی باز هم خبرهای پرتکرار کشف قاچاق سوخت، توقیف خودروهای شوتی و مرغ قاچاق و اجرای طرح مقابله با سارقان خودرو و موتورسیکلت را در استان مرور می کنیم.

بسته خبری حوادث خراسان جنوبی| کشف 8 هزار و 500 لیتر سوخت قاچاق و توقیف 3 خودروی شوتی

خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ در بسته خبری حوادث امروز خراسان جنوبی باز هم خبرهای پرتکرار کشف قاچاق سوخت، توقیف خودروهای شوتی و مرغ قاچاق و اجرای طرح مقابله با سارقان خودرو و موتورسیکلت را در استان مرور می کنیم.

کشف سوخت قاچاق در بیرجند

سرهنگ احمد رضا کارگر، فرمانده انتظامی بیرجند اظهارداشت: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به ۲ دستگاه کامیون مشکوک شدند و خودرو ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند. 

وی بیان داشت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها، ۵ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی را کشف کردند. 

وی افزود: مأموران در این خصوص ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۲ نفر متهم رادستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 

توقیف ۳ دستگاه خودروی شوتی در نهبندان
 
 سرهنگ رمضان مرادی، جانشین انتظامی شهرستان نهبندان هم گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور های فرعی شهرستان به  ۳ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها، مقدار ۳ هزار و ۱۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فراوردهای نفتی  کشف کردند. 

وی بیان داشت: مأموران در این خصوص۳ دستگاه خودرو توقیف و ۳ نفر متهم دستگیر که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۲ هزار و ۸۰۰ قطعه مرغ زنده قاچاق  

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان ادامه داد: برابر اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر تردد یک دستگاه تریلی حامل مرغ زنده بدون مجوز بلافاصله شناسایی و توقیف خودرو در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت. 

سرهنگ مرادی بیان داشت: ماموران هنگام گشت زنی در محور های مواصلاتی به یک دستگاه تریلی مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند. 

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از تریلی، ۲ هزار و ۸۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوزهای بهداشتی کشف کردند که ارزش ریالی آن بنا بر نظر کارشناسان مربوط بالغ بر ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شد. 

سرهنگ مرادی تصریح کرد: ماموران در این رابطه  خودرو را توقیف و یک نفر را دستگیر کردند که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد. 

اجرای طرح مقابله با سارقان خودرو و موتورسیکلت 

 سرهنگ کاظم صادقی، رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی هم گفت: اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی به منظور مقابله با سارقان خودرو و موتورسیکلت با هدف تامین آسایش و امنیت شهروندان، با بهره‌گیری از همه توان و ظرفیت های موجود به صورت همزمان در استان به مدت سه روز به مرحله اجرا گذاشته شد. 

وی بیان داشت: در همین راستا نسبت به پوشش مناطق جرم خیز و همچنین بازدید از تعمیرگاه ها و پارکینگ ها با هماهنگی مقام قضائی توسط رده های انتظامی و پلیس آگاهی اقدام شد. 

وی افزود: با تلاش شبانه روزی و ۷۲ ساعته کارآگاهان پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی در اجرای این طرح، ۳۵ نفرسارق و مالخر مرتبط با جرائم سرقت دستگیر و در این خصوص ۲۸ فقره انواع سرقت کشف شد. 

رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی با بیان این که متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند به شهروندان توصیه کرد: تا با افزایش مراقبت‌های لازم در پیشگیری از وقوع سرقت، پلیس را در تأمین امنیت یاری و کمک کنند. 

پایان پیام/۶۹۰۷۵

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول