اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) راه‌های روستایی خراسان شمالی را بهسازی می‌کند

مدیرکل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌شمالی گفت: بر اساس تفاهم‌نامه‌های قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)، طی 3 سال 1060 کیلومتر از راه‌های روستایی و پدافندی استان ایجاد و بهسازی می‌شود.

قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) راه‌های روستایی خراسان شمالی را بهسازی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمد مشتری، مدیرکل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌شمالی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با رسانه‌های استان با اشاره به مصوبات قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن(ع)، اظهار کرد: ایجاد ۶۵۰ کیلومتر راه روستایی، ۱۱۰ کیلومتر راه‌های پدافندی و همچنین ۳۰۰ بهسازی راه روستایی طی ۳ سال از برنامه‌های این قرارگاه در خراسان شمالی است. 

وی با اشاره طرح تابستانه این سازمان گفت: ۱۴ اکیپ فعال راهداری در طرح تابستانه این سازمان  فعال هستند که شامل ۱۲۰ راهبر و ۵ تیم راهداری را شامل می‌شوند.

مدیرکل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌شمالی افزود: از ابتدای سال جاری ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های استان خط‌کشی شده است، همچنین ۲ هزار متر مربع نیز علائم و ۲ کیلومتر نیز تجهیزات انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه ۲۷ دوربین نظارتی در جاده های استان فعال است، گفت: برخی از این دوربین ها به صورت میانگین سرعت، اطلاعات را به صورت لحظه‌ای پایش و ارسال می‌کنند.

پایان پیام/آ

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول