اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بزرگراه شهید خرازی شبانه تعریض می‌شود

شهردار اصفهان گفت: عملیات تعریض بزرگراه شهید خرازی به دلیل تردد بالا در این محور از ساعت ۲۳ تا ۵ اجرایی خواهد شد تا اختلالی در روند ترافیک روز ایجاد نشود.

بزرگراه شهید خرازی شبانه تعریض می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، علی قاسم‌زاده اظهار کرد: بودجه مصوب شهرداری اصفهان در سال جاری حدود ۲۳ هزار میلیارد تومان است که حدود ۷۰ درصد آن به بخش عمرانی و توسعه و بهبود شهر اختصاص دارد.

وی با بیان اینکه ۶۴ درصد از کل بودجه عمرانی به حوزه حمل‌ونقل اختصاص یافته است، افزود: اجرای پروژه‌های حمل‌ونقلی به روان‌سازی ترافیک شهر کمک قابل توجهی می‌کند.

شهردار اصفهان درباره تعریض بزرگراه شهید خرازی گفت: اجرای بعضی پروژه‌ها همچون تعریض بزرگراه شهید خرازی به دلیل حساسیت، از ساعت ۲۳:۰۰ تا ۵:۰۰ اجرایی می‌شود تا هنگام روز اختلالی در روند ترافیک ایجاد نشود.

قاسم‌زاده ادامه داد: ترافیک در بزرگراه شهید خرازی از ساعت ۲۳:۰۰ به سمت کندرو هدایت می‌شود تا شهروندان در رفت و آمد خود با مشکل مواجه نشوند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه اداره کل ارتباطات شهرداری اصفهان تورهایی برای بازدید از پروژه‌های عمرانی پیش‌بینی کرده است، خاطرنشان کرد: شهروندانی که علاقه‌مند هستند از پروژه‌های شهر همچون مترو یا بخشی از حلقه حفاظتی شهر دیدن کنند، می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن ۳۲۲۲۸۸۲۱ یا سامانه Isfahan.ir درخواست خود را برای شرکت در این تور ثبت کنند.

او خاطرنشان کرد: شهروندان با ثبت نام در تور بازدید «دور اصفهان در ۸۰ روز» می‌توانند از نزدیک پروژه‌های عمرانی شهر را ببینید و از جزییات آنها باخبر شوند.

پایان پیام/۳۸۱۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول