اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

سامانه «رصد» آمار اشتغال را به صورت شفاف بیان می‌کند

معاون اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سامانه رصد ملی اشتغال بستری برای شفاف‌سازی آمار اشتغال در هر استان است.

سامانه «رصد» آمار اشتغال را به صورت شفاف بیان می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمود کریمی بیرانوند عصر امروز در شورای اداری و کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان چهارمحال و بختیاری که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، گفت: سامانه رصد ملی اشتغال بستری برای شفاف‌سازی آمار اشتغال در هر استان است.

معاون اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: وضعیت اشتغال به تفکیک در ۲۰۰ داشبورد تحلیلی فراهم آمده است که همه مدیران باید با دریافت نام کاربری آمار را در سامانه ثبت کنند و وضعیت را مورد بررسی قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه نماینده‌ها نیز در این سامانه به آمار اشتغال استان دسترسی دارند، خاطرنشان کرد: با وارد شدن اطلاعات در این سامانه در بسیاری از هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌شود.

کریمی با بیان اینکه رصد دائمی بر این آمار صورت می‌گیرد، بیان کرد: نظارت مردم بر حاکمیت اتفاق افتاده است و مردم می‌توانند آمار ثبت‌شده توسط مدیران را با بررسی کدملی‌ها راستی‌آزمایی کنند.

وی اظهار داشت: نرخ بیکاری چهارمحال و بختیاری در مسیر درستی قرار گرفته است به صورتی که با کاهش مستمر آمار بیکاری طی ۲ سال اخیر در این استان مواجه بودیم.

کریمی میانگین نظارت بر آمار و ارقام را ۷۰ درصد دانست و گفت: آمار حوزه اشتغال استان چهارمحال و بختیاری موید این ادعاست که روند اشتغال استان، روند درستی را در پیش گرفته است چرا که نرخ بیکاری از ۱۲.۳ به ۱۰.۴ رسیده است اما هنوز هم جای کار وجود دارد.

پایان پیام/ 68035

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول