اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

رقابت مبارز ایرانی در مسابقات MMA با نماینده آذربایجان

مازیار الهامی کاپیتان سابق تیم ملی کاراته کشورمان، روز شنبه سوم تیرماه در چارچوب مسابقات MMA به مصاف قهرمان کشتی جمهوری آذربایجان خواهد رفت.

رقابت مبارز ایرانی در مسابقات MMA با نماینده آذربایجان

به گزارش خبرگزاری فارس، مازیار الهامی کاپیتان اسبق تیم ملی کاراته ایران که چندین سال است به عنوان یک فایتر ایرانی در مسابقات MMA مبارزه می کند، قرار است این بار در یک مبارزه جذاب و دیدنی به مصاف نماینده کشور جمهوری آذربایجان برود.

الهامی که با سازمان octagon قرارداد دارد، قرار است روز شنبه سوم تیرماه سال ۱۴۰۲ در شهر آلماتی کشور قزاقستان به مصاف «گوندوز نبی او»  از کشور جمهوری آذربایجان برود.

مازیار الهامی که سال ها عضو تیم ملی کاراته ایران بود، دو مدال برنز در مسابقات کاراته قهرمانی جهان در سالهای ۲۰۰۲ و ۲۰۱۲ بدست آورد و در مسابقات قهرمانی آسیا نیز صاحب ۴ مدال آسیایی در رشته کاراته را دارد، الهامی در چارچوب مسابقات MMA موفق به کسب ۷ پیروزی شده و ۴ باخت را نیز تجربه کرده است.

«گوندوز نبی او» از قهرمانان سابق تیم ملی کشتی آذربایجان بوده و در مسابقات MMA موفق به کسب ۸ پیروزی تاکنون شده است و سه باخت نیز در کارنامه این مبارز آذربایجانی دیده می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول