اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

مشکلات بیمارستان امام علی(ع) فرخشهر برطرف شود

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بیمارستان امام علی(ع) فرخشهر مشکلاتی دارد که انتظار می‌رود مورد بررسی قرار گیرد، گفت: یک بیمارستان تامین اجتماعی جوابگوی نیمی از جمعیت مردم یک استان نیست و طی مسافت‌های طولانی برای مردم دشوار است.

مشکلات بیمارستان امام علی(ع) فرخشهر برطرف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام امشب در دیدار با وزیر کار گفت: محرومیت، بیکاری و مشکلات در چهارمحال و بختیاری غوغا می‌کند و این حضور میدانی مسئولان می‌تواند کمک شایانی به مردم کند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به سفر نوروزی وزیر کار به استان خاطرنشان کرد: اغلب مصوبات سفر قبل اجرایی شده است برخلاف بسیاری از سفرها که مصوبات بر زمین می‌ماند.

وی بیان کرد: تلاش‌ها و پیگیری‌های مسئولان استانی برای اجرای مصوبات سفر و سایر طرح‌ها قابل توجه بوده است اما متاسفانه در برخی پروژه‌ها نیز پیشرفت‌های لازم صورت نگرفته است.

نکونام با اشاره به ضرورت اجرای عدالت در کشور اظهار داشت: اقتضای عدالت این است که استان‌هایی مانند چهارمحال و بختیاری در اولویت آبادانی قرار گیرند و با سرمایه‌گذاری در حوزه اشتغال و تولید معیشت مردم بهتر شود.

مشکلات بیمارستان امام علی(ع) فرخشهر برطرف شود

وی تصریح کرد: بیمارستان امام علی(ع) فرخشهر مشکلاتی دارد که انتظار می‌رود مورد بررسی قرار گیرد و سالم‌سازی به معنای واقعی و توسعه در آن صورت گیرد؛ چرا که یک بیمارستان تامین اجتماعی جوابگوی نیمی از جمعیت مردم یک استان نیست و طی مسافت‌های طولانی برای مردم دشوار است.

نکونام با اشاره به ساخت زائرسرای استان چهارمحال و بختیاری در مشهد مقدس، بیان کرد: توان استان برای تکمیل این زائرسرا محدود است و با ۵ میلیارد تومان بودجه استانی بخشی از کار صورت گرفته است، امسال نیز ۲۵ میلیارد تومان اعتبار استانی تامین شد اما همچنان ۵۰ میلیارد دیگر برای تکمیل این زائرسرا نیاز است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به مجموعه مصلای شهرکرد، ادامه داد: بیش از ۲۵ سال از پایه‌گذاری این مجموعه می‌گذرد اما هنوز بخش‌هایی از آن تکمیل نشده است و ۴۰ درصد تا پایان کار باقی‌مانده است.

وی با اشاره به اینکه مجموعه موقعیت خوبی برای نقش‌آفرینی‌های فرهنگی دارد، خاطرنشان کرد: تکمیل سالن اجتماعات یک‌هزار و ۳۰۰ نفری، تکمیل کتابخانه و نماکاری مجموعه مصلی نیازمند تخصیص اعتبارات است هر چند یک‌صد میلیون تومان در سفر ریاست جمهوری به مصلی اختصاص داده شد اما هنور به صورت کامل پرداخت نشده است.

نکونام مصلای شهرکرد را مرکز پمپاژ فرهنگ دانست و گفت: باید سایر مصلاهای شهرستانی تکمیل شوند همچنین مصلای باباحیدر نیز برای شروع ساخت نیازمند ۴ میلیارد تومان اعتبار است.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول