اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

جهاد اسلامی: همه گزینه‌ها برای مقابله با دشمن روی میز است

رئیس دفتر اطلاع‌رسانی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، عملیات استشهادی در شهرک صهیونیستی «عیلی» را پاسخ طبیعی به جنایت‌های رژیم اشغالگر دانست.

جهاد اسلامی: همه گزینه‌ها برای مقابله با دشمن روی میز است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «داود شهاب» رئیس دفتر اطلاع‌رسانی جنبش جهاد اسلامی تأکید کرد که عملیات استشهادی در شهرک «عیلی» واقع در نزدیکی شهر رام‌الله پاسخ طبیعی به جنایت‌های رژیم اشغالگر در کرانه باختری و نوار غزه است.

نظامیان رژیم صهیونیستی روز دوشنبه با یورش به شهر جنین و اردوگاه آن شش فلسطینی از جمله یک کودک را شهید و ۹۱ نفر را زخمی کردند. مقاومت فلسطین نیز در جریان درگیری با نظامیان صهیونیست هفت نفر از آن‌ها را زخمی کرد و روز سه‌شنبه (دیروز) نیز در جریان یک عملیات استشهادی در شمال رام‌الله چهار شهرک‌نشین به هلاکت رسیده و چهار نفر دیگر زخمی شدند.

وی در مصاحبه با وبگاه «العهد»، در خصوص درخواست‌های برخی سران رژیم اشغالگر درباره اجرای عملیات نظامی در کرانه باختری گفت:« این تهدیدات نتیجه احساس شکست و ناتوانی رژیم اشغالگر در کرانه باختری به دلیل پایداری مقاومت است».

شهاب افزود: « رژیم اشغالگر دو سال پیش اجرای عملیات «موج شکن» را اعلام و برای آن اهدافی از جمله نابودی زیرساخت‌های مقاومت در کرانه باختری تعیین کرد و حتی از قدرت‌های منطقه‌ای و بین‌المللی از جمله آمریکا برای توجیه طرح‌های خود جهت نابودی مقاومت کمک گرفت و اخیرا نیز به بهانه نابودی رهبران مقاومتی که در کرانه باختری فعالیت دارند، دست به حمله علیه غزه زد اما با وجود همه اینها رژیم اشغالگر نتوانست برای شهرک‌نشینان و نیروهای ارتش خود امنیت به بار آورد».

رئیس دفتر اطلاع‌رسانی جنبش جهاد اسلامی همچنین گفت: «ما در برابر جهانیان می‌گوییم که هرگز از مسئولیت خود دست نخواهیم کشید و هیچ چیزی ما را از انجام حق خود در دفاع از خویش و حمایت از ملت و سرزمین خود بازنخواهد داشت».

وی تأکید کرد که وحدت میادین نبرد یک شعار نیست بلکه یک باور رزمی در میان ملت فلسطین و مبارزان آن است.

شهاب تصریح کرد که تمامی گزینه‌ها برای مقابله با تجاوزات دشمن صهیونیستی علیه فلسطینیان و ریختن خون‌ها، روی میز است.

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول