اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

پایان 17 سال بلاتکلیفی با ورود دادگستری گلستان

دادستان عمومی و انقلاب گرگان گفت: با پیگیری دادگستری گلستان زمین‌های ساحلی اسکله بندرترکمن پس از 17 سال به شهرداری بازگردانده خواهد شد.

پایان 17 سال بلاتکلیفی با ورود دادگستری گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از دادگستری کل استان گلستان، محمود اسپانلو اظهار کرد: با پیگیری دادگستری گلستان زمین‌های ساحلی اسکله بندرترکمن پس از 17 سال به شهرداری بازگردانده خواهد شد.

وی ادامه داد: ۱۵ هکتار از زمین‌های ساحلی بندرترکمن حدود ۱۷ سال پیش در قالب یک قرارداد به یک شرکت برای ایجاد مجموعه تفریحی و رفاهی و تجاری واگذار شد اما در این مدت اقدام خاصی انجام نشد. 

دادستان عمومی و انقلاب گرگان خاطرنشان کرد: با درخواست مردم و شهرداری این شهر، از باب حقوق عامه گارگروه نظارت و پیگیری حقوق عامه دادسرای مرکز در محل بازارچه ساحلی با حضور مسئولین شهری بندرترکمن و سرمایه گذار تشکیل جلسه داد.

اسپانلو بیان کرد: مقدمات قانونی بازگرداندن این زمین به شهرداری جهت ساماندهی و توسعه شهری  فراهم شد و این پروژه پس از 17 سال بلاتکلیفی به شهرداری بازگردانده خواهد شد.

گفتنی است، رئیس‌کل دادگستری استان گلستان روزهای گذشته در مراسم تکریم و معارفه دادستان‌های برخی از شهرستان‌های استان به دادستان‌ها تاکید کرد تا در خصوص ورود به حوزه حقوق عامه کاملا جدی بوده و با حساسیت مسائل را پیگیری کنند.

پایان پیام/۸۳۰۰۴

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول