اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

100 درصد سهمیه کسر شده آرد ایلام به چرخه مصرف بازگشت

سرپرست کل غله و خدمات بازرگانی ایلام گفت: 100 درصد آرد کسر شده از نانوایی های متخلف استان به چرخه مصرف بازگشت.

100 درصد  سهمیه کسر شده آرد ایلام به چرخه مصرف بازگشت

سعیدشریفی سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی استان ایلام شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با رایزنی و تلاش های سازمان جهاد کشاورزی، شرکت غله و خدمات بازرگانی و همچنین همه ارگان های عضو در کارگروه آرد نان استان میزان ۱۰۰ درصد آرد کسر شده از سرانه مصرفی استان برگشت داده شد.

وی افزود: در پی اجرایی شدن طرح هدفمند سازی یارانه آرد و نان و همچنین جلوگیری از انحرافات آرد در کشور و رصد تخلفات واحدهای نانوایی با اجرای طرح سامانه ای نانینو در استان ایلام، واحدهای نانوایی متخلف تا ۱۰ درصد کسر سهمیه آرد شدند و این امر موجب کاهش سهمیه سرانه آرد مصرفی استان شد.

 سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام یادآور شد: ۱۰۰ درصد سهمیه آرد کسر شده از استان در طی ۲ تا سه مرحله خرید به واحدهای نانوایی تخصیص داده می شود و در مرحله اول میزان ۲هزار کیسه آرد در بین واحدهای نانوایی سطح استان تقسیم شد.

شریفی خاطرنشان کرد: این تخصیص با اولویت هشت واحد نانوایی در سطح استان بود که به علت تخلف عمدی یا سهوی واحد نانوایی در سامانه نانییو ثبت تخلف و سهمیه آرد آنها صفر شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس در پی شارژ شدن سهمیه آرد، واحدهای مذکور در این دوره باید ضمن آموزش های لازم از طریق کارشناسان حوزه آرد و نان جهادکشاورزی استان متعهد شوند که مجددا دچار تخلف و کسر سهمیه نشوند و سرانه مصرفی آرد استان را دچار نقصان نکنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول