اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

روند رضایت‌بخش تکمیل زیرساخت‌های اربعین در مرز خسروی

سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: تکمیل و تقویت زیرساخت‌های اربعین حسینی در مرز رسمی خسروی با پیشرفت مطلوبی در دست اقدام است که تا قبل از اربعین برای پذیرایی از زائران آماده خواهد شد.

روند رضایت‌بخش تکمیل زیرساخت‌های اربعین در مرز خسروی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمد نجفی سرپرست فرمانداری قصرشیرین در حاشیه بازدید عبدالرحیم بنکدار مشاور و بازرس ویژه استاندار و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری از مرز رسمی خسروی و زیرساخت های اربعین و مرز منذریه، اظهار کرد: عملیات احداث قرارگاه تاکتیکی بهداشتی و درمانی اربعین در مرز خسروی و همچنین ساخت سرویس‌های بهداشتی و افزایش گیت‌های گذرنامه ورود و خروج زائران با روند بسیار خوبی در دست اجرا است.

وی گفت: همچنین ۵۰ گیت پایانه آماده شده و سالن دوم پذیرش زائران نیز به زودی تکمیل خواهد شد ضمن اینکه مجموعه دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان با تلاش جهادی پای کارند تا اربعین امسال زائران بتوانند به صورت روان و در امنیت و سلامت عازم کربلا و کشور عراق شوند.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین تصریح کرد: همچنین امروز بازدیدی از مرز منذریه عراق نیز داشتیم که در رابطه با افزایش‌های گیت‌های پذیرش زائران در کشور عراق و همچنین ۲۴ ساعته شدن فعالیت مرز در ایام اربعین منتظر توافق مقامات ۲ طرف جمهوری اسلامی ایران و کشور عراق و اعلام طرف عراقی هستیم که به‌زودی نیز در این رابطه دیداری با فرماندار خانقین عراق خواهیم داشت.

نجفی ادامه داد: شهرستان قصرشیرین به طور جدی پای کار است تا اربعین امسال به صورت شایسته پذیرای زائران اربعین باشد که در این راه نیز تمامی امکانات شهرستان و استان کرمانشاه پای کار آمده که خدمات‌رسانی مطلوبی را به زائران داشته باشیم.

وی با بیان اینکه کنگره بزرگ اربعین حسینی به عنوان بزرگ‌ترین همایش پیاده‌روی جهان اسلام است، گفت: سال گذشته ۵۰۰ هزار نفر از مرز خسروی برای حضور در این کنگره  عظیم حضور پیدا کردند که پیش‌بینی می‌شود امسال تعداد زائرانی که از این گذرگاه تردد کنند به بیش از یک‌میلیون نفر برسد.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول