اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

تأخیر 90 روزه و تحریف مصوبه وزیر ارتباطات در سوادکوه

حل مشکل ارتباطی روستای جمشیدآباد در حالی با تأخیر 90 روزه و تحریف مصوبه وزیر ارتباطات روبرو شد که وزیر ارتباطات قول داده بود تا سال آینده هیچ روستایی بدون ارتباط با شبکه ملی اطلاعات نخواهد بود و تا پایان امسال مشکل ارتباطی روستای جمشیدآباد حل شود.

تأخیر 90 روزه و تحریف مصوبه وزیر ارتباطات در سوادکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، اوایل شهریور‌ماه ۱۴۰۱ عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در روستای جمشیدآباد بخش زیراب شهرستان سوادکوه حضور یافت و از اتصال ۹۵ درصد از روستاهای کشور به شبکه ملی اطلاعات خبر داد و گفت: تا سال آینده هیچ روستایی بدون ارتباط با شبکه ملی اطلاعات نخواهد بود و تا پایان امسال مشکل ارتباطی روستای جمشیدآباد حل شود.

۹۰ روز تأخیر در وعده وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که استاندار مازندران و مدیران دیگر استانی و شهرستانی هم حضور داشتند را شاهدیم و هنوز مشکل ارتباطی روستای جمشیدآباد حل نشد و دهیار و اعضای شورای روستا پیگیری‌های مستمری را برای اجرای مصوبه داشتند تا مشکل روستای زیبای جمشیدآباد در بخش ارتباطات حل شود.

پیشنهاد خروج دکل‌های ارتباطی از روستا برای پوشش مناطق اطراف و خریداری یا اجاره مکان راه‌اندازی و موانع دیگر توسط دهیار و شورای روستا رفع شد و همه شرایط برای اجرای مصوبه وزیر آماده شده بود.

قاسم خادمی رئیس شورای روستای جمشیدآباد و رئیس شورای بخش زیراب در این زمینه با اشاره به پیگیری ۹ ماهه اجرای رفع مشکل ارتباطی بر طبق قول وزیر ارتباطات گفت: قرارداد با آب منطقه‌ای مازندران منعقد شد و مبلغ اجاره را هم پرداخت کردیم ولی دکل‌ها در نیمه‌شب گذشته به روستای مجاور منتقل شد که این مکان ۷ ماه پیش به دلیل عدم پوشش روستای جمشیدآباد توسط کارشناسان رد شده بود.

وی افزود: کارشناسان مخابرات استان با زیرپا گذاشتن مصوبه وزیر برای حل مشکل ارتباطی روستا و نیز ندیده‌گرفتن کارشناسی چندماه قبل اقدام کردند، از فرماندار و استاندار مازندران برای اجرای مصوبه وزیر ارتباطلات مساعدت می‌خواهیم.

در حال حاضر با تأخیر ۹۰ روزه در اجرای بهره‌برداری از دکل مخابراتی و تحریف مصوبه وزیر ارتباطات در حل مشکل مکان مصوب در سوادکوه مواجه هستیم و مصوبه‌ای که با تلاش فرماندار سوادکوه و حضور استاندار و مدیران مرتبط دیگر به دست آمد در حال دور‌شدن از هدف بیان‌شده ابتدایی است.

* رایزنی برای حل مشکل

جعفر محسنی رئیس مخابرات شهرستان سوادکوه در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در این زمینه با بیان اینکه حق با رئیس شورای بخش است، گفت: ناهماهنگی‌هایی بین دو اداره استانی بدون هماهنگی با شهرستان رخ داد که منجر به این مشکل شد،در حال بررسی و رایزنی برای حل مشکل هستیم.

پایان پیام/۸۶۰۱۵/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول