اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

5 عنوان کتاب دفاع مقدس رونمایی شد

مراسم رونمایی از 5 عنوان کتاب دفاع مقدس از آثار جدید انتشارات ۲۷ بعثت برگزار شد.

5 عنوان کتاب دفاع مقدس رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، مراسم رونمایی از آثار جدید انتشارات ۲۷ بعثت امروز صبح با حضور سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ و حجت الاسلام ابوالقاسم علیزاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در مجموعه تالارهای دو کوهه شرق برگزار شد.

در این مراسم از پنج کتاب «اشک را مهلت ندادیم» خاطرات همسر شهید ابوالفضل محمدی به قلم سمیه جمالی، «غروب پالمیرا» زندگی‌نامه شهید مدافع حرم علی اصغر شیردل به قلم محبوبه معظمی، «سایه ناتمام» روایت زندگی شهید فرشید فرشته‌سنگی به قلم زینب پاشاپور، «پروانه‌ای که نخل شد» روایت زندگی شهید عباس شرف به قلم زهرا آقازاده و «من زینب تو هستم» روایت زندگی شهید عباس نامدار فرزانه‌اقدم به قلم معصومه محمدی رونمایی شد.

 

ضمن این مراسم جواد کلاته عربی، نویسنده و مدیر نشر ۲۷ بعثت اظهار کرد: انتشارات ۲۷ بعث با فعالیت ۱۰ ساله در حوزه ادبیات پایداری تابحال ۱۶۰ عنوان کتاب منتشر کرده است که در این بین اهم فعالیت‌هایمان روایت کارنامه لشگر ۲۷ بعث است.

وی گفت: در کنار این کارها زندگی نامه شهدا جز پرنشر‌ترین آثار است که اخیرا آثاری در حوزه شهدای مدافع حرم و خاطرات همسران شهدا نیز به نشر ما افزوده شده است.

مدیر نشر ۲۷ بعثت با اشاره به اینکه به زودی کتابی در خصوص شهید آرمان علی وردی چاپ خواهد شد، ادامه داد: همچنین اثری که حاصل تلاش ۱۰ ساله تیم پژوهش سازمان حفظ آثار سپاه تهران، کتابی است با عنوان «ترور در تهران» در قالب یک فرهنگ‌نامه مصور به فجایع منافقین و گروهک‌ها می‌پردازد.

کلاته‌عربی در پایان ضمن اشاره به اهمیت نشر آثار مناسب برای جوانان و نوجوانان گفت: با توجه خلا روایت برای نوجوانان مجموعه‌هایی برای نوجوانان دختر و پسر تعریف کرده‌ایم که در آینده منتشر خواهند شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول