اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

امیر سیاری: دشمن، خانواده و سبک زندگی را هدف قرار داده است

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: دشمن به دنبال جنگ نرم است و در همین راستا خانواده و سبک زندگی ما را هدف قرار داده است.

امیر سیاری: دشمن، خانواده و سبک زندگی را هدف قرار داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، در سومین اختتامیه جشنواره زوج‌های جوان ارتش جمهوری اسلامی ایران و اولین اختتامیه جشنواره زوج های جوان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که صبح امروز در حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار کرد: همانطور که برقراری امنیت کشور وظیفه نیروهای مسلح است، برقراری آرامش در خانواده بر عهده بانوان است و آنها سرباز خط مقدم مقابله با فرهنگ غربی و تهاجم فرهنگی هستند. 

وی با اشاره به جنگ نرم دشمن، گفت: دشمن به دنبال جنگ نرم است و در همین راستا خانواده و سبک زندگی ما را هدف قرار داده است. 

معاون هماهنگ کننده ارتش تصریح کرد: نظام سلطه به دنبال پیاده کردن جنگ نرم در کشور است بر همین اساس فرمانده معظم کل قوا از سالها پیش در خصوص توجه به تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی و جنگ نرم دشمن تاکید کردند.

امیر سیاری گفت: بانوان باید با صیانت از خانواده دشمن را در رسیدن به اهداف خود در جنگ ترکیبی ناکام بگذارند.

وی با بیان اینکه دشمن با هدف پیاده‌سازی تمدن غرب در ایران اسلامی به دنبال تسلط بر ذهن های آحاد جامعه به ویژه جوانان است، گفت: اگر دشمن بر ذهن جوانان تسلط پیدا کند باورها و عقاید آنها را تغییر می‌دهد، وقتی رفتار جوانان تغییر پیدا کرد در مسیری که دشمن می‌خواهد حرکت می‌کنند. 

معاون هماهنگ کننده ارتش با تاکید بر اینکه نباید گذاشت دشمن در جنگ نرم بر ذهن جوانان ایران اسلامی تسلط داشته باشد، افزود: بر همین اساس نسل جوان باید به گونه‌ای پرورش یابد که از این جنگ در امان باشد.

امیر سیاری ادامه داد: برای مقابله با تهاجم و شبی‌خوان فرهنگی و جنگ نرم باید با تکیه بر ارزش‌هایی که داریم، دقت‌ کنیم سبک زندگی ما تغییر نکند؛ در زندگی به ارزش‌های ملی و انقلابی‌مان توجه‌کنیم و تحت تاثیر فرهنگ غرب نباشیم.

پایان پیام/۷۰۰۸۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول