اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

هشدار صنعا درباره پیآمدهای تجاوزات صهیونیست‌ها در اردوگاه جِنین

وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و حمله به اردوگاه جِنین را که به شهادت شماری از فلسطینیان منجر شد، محکوم کرد.

هشدار صنعا درباره پیآمدهای تجاوزات صهیونیست‌ها در اردوگاه جِنین

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن در بیانیه‌ای تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه شهروندان فلسطینی را محکوم کرد.

گروهی از نظامیان صهیونیست، صبح امروز دوشنبه، به صورت ناگهانی وارد شهر جِنین شدند و به سمت غیرنظامیان تیراندازی کردند. به دنبال این اقدام، پنج فلسطینی شهید و ده‌ها نفر مجروح شدند.

در این بیانیه آمده است که رژیم صهیونیستی مسئول این تجاوزات و جنایت‌هایی است که نقض توافقنامه‌ها و معاهدات بین‌المللی به ویژه توافقنامه چهارم ژنو است.

بنابر گزارش وبگاه «المسیرة»، در بیانیه مذکور آمده است که این تجاوزات صهیونیست‌ها باعث تشدید درگیری‌ها در اراضی فلسطینی می‌شود و تهدیدی مستقیم برای صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی است.

دولت نجات ملی یمن همچنین در بیانیه خود آورده است که افزایش تجاوزات و جنایت‌هایی رژیم صهیونیستی بیانگر شکست طرح‌های این رژیم برای جلب دوستی ملت‌های عربی است و با وجود سازش برخی رژیم‌های عربی و اسلامی با این رژیم اما ملت‌های عربی حامی آرمان فلسطین و مخالف سازش با این رژیم هستند.

وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن همچنین شورای امنیت، شورای حقوق بشر سازمان ملل، سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب را به محکوم کردن تجاوزات صهیونیست‌ها و عمل به مسئولیت خود در حمایت از غیرنظامیان فلسطینی فراخواند.

 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول