اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

فراخوان جشنواره استانی «صنعت دریایی و رسانه» در بندرعباس

نخستین جشنواره استانی صنعت دریایی و رسانه با موضوع «نقش ایزوایکو بعنوان بزرگترین زیر ساخت صنایع دریایی کشور در تحقق اقتصاد دریا محور » در بندرعباس برگزار می‌شود.

فراخوان جشنواره استانی «صنعت دریایی و رسانه» در بندرعباس

 

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فرزین قربانی سرپرست ارتباطات و امور بین الملل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران امروز در این باره اظهار کرد: با توجه به ساحلی بودن شهر بندرعباس و اهمیت نقش رسانه در صنعت دریایی به ویژه شرکت ایزوایکو، باید نقش رسانه بیش از پیش مورد توجه همگان قرار گیرد.

وی افزود: نقش رسانه در صنعت به فراموشی سپرده شده و به نوعی حذف شده است. با توجه به اینکه رسانه همواره یاری گر تمامی صنایع در حوزه های مختلف بوده، این جشنواره استانی با عنوان ((صنعت دریایی و رسانه)) در بندرعباس برگزار می شود تا به نوعی از زحمات و تلاشگران عرصه رسانه تقدیر شود.

 

قربانی با بیان اینکه در حاشیه این جشنواره برنامه های دیگری نیز تدارک دیده شده است،گفت: دوره آموزشی با عنوان” نقش رسانه در صنایع دریایی” با استفاده از اساتید برجسته یکی از برنامه های این جشنواره است.

سرپرست ارتباطات و امور بین الملل ایزوایکو اضافه کرد: روزنامه‌ها، هفته نامه ها و نشریات،خبرگزاری‌ها و پایگاه های خبری دارای مجوز می‌توانند آثار خود در بخش‌ گزارش، یادداشت و تیتر را که از اول مرداد ماه۱۴۰۱ تا تاریخ ۳۱ تیرماه ۱۴۰۲ منتشر و به آدرس ایمیل International.Relations@isoico.com ارسال نمایند.

اسامی نفرات برتر جشنواره پس از اعلام داوری، در آیینی رسمی با حضور مسئولین عالی استان اعلام و از نفرات برتر با اهداء جوایز تقدیر و تشکر بعمل می آید.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول