اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

بهرامی: ترک فعل مدیران دوره پنجم شهری را از مراجع نظارتی پیگیری می‌کنیم

معاون شهردار تهران از افتتاح فاز اول پایانه شرق تا 6 ماه آینده خبر داد و گفت: ترک فعل مدیران دوره پنجم شهری را از مراجع نظارتی پیگیری می‌کنیم.

بهرامی: ترک فعل مدیران دوره پنجم شهری را از مراجع نظارتی پیگیری می‌کنیم

خدیجه نقلی - به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس،‌ جلال بهرامی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در حاشیه بازدید اعضای شورای شهر از پایانه مسافربری شرق گفت: تا 6 ماه دیگر فاز اول پایانه مسافربری شرق افتتاح می‌شود و در فاز دوم بخشی از ساختمان ها ساخته می‌شود.

وی با بیان اینکه پایانه شرق مشکل حقوقی داشت، گفت: موضوع برطرف شده، پیمانکار قبلی تعیین‌تکلیف و مشاور جدید گرفتیم تا کار به روز شود.

بهرامی در خصوص عقب ماندگی های پایانه شرق گفت: ترک فعل مدیران دوره پنجم مدیریت شهری را از دستگاه‌های نظارتی پیگیری می‌کنیم.

همچنین سیدجعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران هم در ادامه گفت: از سال 96 پایانه شرق با امکانات محدود قابل بهره‌برداری بود.

وی ادامه داد: قرار بود در سال قبل پایانه آماده شود که کار به تأخیر افتاد، اما امسال با اعتباری که پیش‌بینی شده و پیگیری‌های معاونت حمل و نقل ترافیک، کار تعیین‌تکلیف شده و حداکثر تا 6 ماه آینده فاز اول پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

به گفته تشکری هاشمی، پروژه پایانه شرق پس‌رفت داشته و کاملا مستند است که به دلیل رها شدن پروژه در چهار سال مدیریت شهری(دوره قبل) این امر رخ داده، نگهداری صورت نگرفته و ابنیه و تأسیسات آسیب جدی دیدند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول