اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

قرار آخر؛ کاروان «غیرت» به سبزوار رسید

کاروان «غیرت» در آخرین قرار خود با حضور خانواده معظم شهدا و جانبازان،هنرمندان و اقشار مختلف مردم به سبزوار رسیدند.

قرار آخر؛ کاروان «غیرت» به سبزوار رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، پویش کاروان غیرت به همت قرارگاه مردمی فضای مجازی شاهد و به مناسبت چهلمین روز شهادت شهید حمیدرضا الداغی در چهار قرارگاه و از بیست و سوم خرداد ماه آغاز به کار کرد.

 پویش کاروان غیرت که با حضور همسران شهدا،خانواده معظم جانبازان و اقشار مختلف مردم همراه است در قرار اول در میدان امام حسین علیه السلام تهران برگزار شد.

 

قرار دوم این کاروان، بیست و چهارم خرداد ماه با حضور با شکوه مردم شهیدپرور در گلزار شهدای امامزاده اشرف (ع) سمنان برگزار شد.

کاروان غیرت صبح بیست و پنجم خردادماه پس از طی مسیر ۸۰۰ کیلومتری در سومین قرار خود در مشهد مقدس پس از اجرای برنامه های فرهنگی در حسینیه شهید سلیمانی، راهی آخرین قرار خود، سبزوار شد.

 

پویش کاروان غیرت، عصر امروز، بیست و پنجم خردادماه در آخرین قرار در سبزوار و گلزار شهدای سبزوار و مزارشهید الداغی حاضر شدند و  خانواده معظم شهدا و جانبازان، هنرمندان  و اقشار مختلف مردم به مقام والای این شهید آمر به معروف ادای احترام کردند.

 

برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری،اجرای سرود و نمایش ،گفت و گو با مادر، همسر و دختر شهید الداغی، مرثیه‌سرایی و مداحی، اهدای پرچم مطهر گنبد حرم حضرت ابالفضل (ع) به مادر شهید الداغی، برخی از برنامه های پویش کاروان غیرت در سبزوار بود.

 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول