اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

وزیر کشور: همه چیز برای به توافق رسیدن انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی آماده است

وزیر کشور گفت: در حال حاضر اقداماتی در حال انجام است و همه چیز برای به توافق رسیدن انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی آماده است.

وزیر کشور: همه چیز برای به توافق رسیدن انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی آماده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمدوحیدی، وزیر کشور ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان خراسان شمالی به موضوع انتقال پساب بجنورد اشاره و اظهار کرد: در حال حاضر اقداماتی در حال انجام است و صحبت هایی نیز با وزیر نیرو و مسئولین پتروشیمی صورت گرفته و همه چیز برای به توافق رسیدن انتقال پساب آماده است.

وی گفت: با توجه به این اقدامات امیدواریم هرچه زودتر انتقال پساب انجام شود و آب چاهایی که در حال حاضر برای پتروشیمی در حال استفاده است به سمت شرب هدایت شود.

وزیر کشور افزود: خراسان شمالی باید مسیر رشد و توسعه را قوی تر دنبال کند زیرا ظرفیت های بالقوه ای در بخش های مختلف دارد.

وی با بیان اینکه استان خراسان شمالی در برخی شاخص ها رتبه های مطلوب کسب کرده اما نیازمند توجه بیشتر است، گفت: ظرفیت های خوبی در خراسان شمالی وجود دارد که باید فعال شود.

وزیرکشور به موضوع انتخابات نیز اشاره و افزود: امروز آخرین روزی است که بر اساس قانون مسئولین می‌توانند استعفا دهند و مهم ترین موضوع در حوزه انتخابات مشارکت حداکثری است.

وی ادامه داد: قانون جدیدی در حال بررسی است که بر اساس آن اوایل تیرماه پیش ثبت‌نامی از داوطلبان انجام خواهد شد و اگر این قانون تصویب شود فعالیت‌ها سرعت بیشتری خواهد گرفت.

وحیدی در ادامه گفت: یکی از کارکردهای اصلی دستگاه های اجرایی در حوزه انتخابات افزایش سرمایه اجتماعی در جهت مشارکت حداکثری است و باید باشد مطالبات و خواسته های مردم با جدیت مورد پیگیری قرار گیرد.

وی در مورد موضوع اربعین نیز اظهار داشت: ستاد اربعین استان به نحو مطلوب ساماندهی از زائران را با محوریت مردم انجام دهند.

وزیر کشور توجه به حوزه آسیب های اجتماعی را مورد تاکید قرار داد و گفت: در این حوزه عفاف و حجاب مورد تاکید است که باید از تمام ظرفیت ها برای این بخش استفاده کرد.

وی توجه به نماز اول وقت از سوی مسئولان  را یک ضرورت دانست و گفت: در هیچ مجموعه ای کوتاهی در این بخش را نباید شاهد بود.

گفتنی است رسیدگی جدی به وضعیت مدارس، توجه به جهاد تبیین در حوزه رسیدگی به جوانان و دانش آموزان، توجه به محور بجنورد به جنگل گلستان، توسعه  گلخانه ها، ظرفیت بالقوه در نوغان‌داری با محوریت ایجاد اشتغال، تکمیل زنجیره های تولید و ارزش راهبردی از دیگر تاکیدات وزیر کشور بود.

پایان پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول