اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

بهره‌برداری از ایستگاه پمپاژ «چروش» دلفان

استاندار لرستان گفت: امروز همچنین فاز اول ایستگاه پمپاژ «چروش» با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از  ایستگاه پمپاژ «چروش» دلفان

به گزارش خبرگزاری فارس از دلفان، فرهاد زیویار ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های کشاورزی دلفان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز از پروژه گاوداری با ظرفیت شش هزار راسی بازدید کردیم، البته این پروژه در حال حاضر با ظرفیت ۱۶۵۰ فعالیت دارد.

وی بیان کرد: در سفر دوم رییس جمهور اعتبار خوبی برای تکمیل گاوداری شش هزار راسی دلفان اختصاص پیدا می‌کند.

استاندار لرستان با اشاره به بازدید از کارخانه شن و ماسه شهرداری نورآباد، افزود: قرار است ظرفیت‌هایی به این پروژه اضافه شود.

زیویار در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به مشکلات شهرک صنعتی دلفان، عنوان کرد: یکی از مشکلات اساسی شهرک صنعتی راه دسترسی بوده که قرار است مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی طرحی برای رفع این مشکل طرحی را ارائه کند.

وی همچنین به ظرفیت گیاهان دارویی در شهرستان دلفان اشاره کرد و گفت: در شهرستان دلفان ۳ هزار و ۶۰۰ هکتار گیاهان دارویی کشت می‌شود که یک ظرفیت است.

استاندار لرستان بیان کرد: امروز همچنین فاز اول ایستگاه پمپاژ «چروش» با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

به گفته زیویار با افتتاح فاز اول ایستگاه، ۸۸ هکتار از اراضی کشاورزی تحت پوشش‌ قرار می‌گیرد.

وی همچنین به پروژه مسکن ملی الفت آباد اشاره کرد و گفت: این پروژه با مساحت ۷۰ هکتار فاز بندی شده که در فاز اول قرار است ۳۰ هکتار واگذار شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول