اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

مدیر تیم گل‌گهر مبلغ اعلام‌شده قرارداد سرمربی یونانی این تیم را تکذیب کرد

مدیر تیم گل‌گهر سیرجان مبلغ قرارداد سرمربی یونانی این تیم که توسط رسانه‌ها اعلام شده‌ را تکذیب کرد.

مدیر تیم گل‌گهر مبلغ اعلام‌شده قرارداد سرمربی یونانی این تیم را تکذیب کرد

حیدر افسری مدیر تیم گل‌گهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سیرجان اظهار کرد: مبلغ قرار‌داد مارینو اوزونیدیس سرمربی یونایی این تیم دقیقا یک سوم مبلغ اعلام شده بود و باتوجه به اینکه در دستورالعمل جدید فدراسیون نمی‌توانستیم با دلار ویورو قرارداد ببندیم، با توافقی که کردیم قرار شد با واحد پولی یکی از کشورهای منطقه مبلغ قرارداد سرمربی گل‌گهر را بپردازیم که بسیار پایین‌تر از مبلغ اعلام‌شده رسانه‌هاست.

 افسری در مورد مدت این قرارداد گفت: این مبلغ، علاوه بر سرمربی شامل دستیار اول و ۲ مربی دیگر بوده و برای مدت یکسال و فصل بسته شده است که در صورت رضایت، قابل تمدید خواهد بود و ۲۰ درصد به مبلغ قرارداد اضافه خواهد شد.

وی همچنین اشاره‌ای به رعایت سقف قراردادها کرد و بیان داشت: باشگاه گل‌گهر همیشه سقف قراردادها را رعایت کرده و اگر سقفی برای قراردادها نبود، باشگاه خود‌ را ملزم به بستن قرارداد در حد معقول می‌دانست

به گزارش فارس، اوزونیدیس سرمربی ۵۴ ساله‌‌ی یونانی طی روزهای گذشته با گل‌گهر سیرجان قرارداد بست که. در روزهای گذشته برخی رسانه‌های داخلی و رسانه‌های یونان مبلغ قرارداد سرمربی گل‌گهر را ۲ میلیون یورو اعلام کرده‌اند.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول