اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

جشنواره سیر در همدان برگزار می‌شود

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان همدان از برگزاری جشنواره سیر و موسیر همدان در ۱۵ و ۱۶ تیرماه سال جاری در سولان خبر داد.

جشنواره سیر در همدان برگزار می‌شود

 رحمان ایرانپور در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان ضمن گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی درباره طرح‌های قابل افتتاح هفته جهاد کشاورزی اظهار کرد : ۹ طرح با سرمایه‌گذاری یک‌هزار و ۲۳۷ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۳۱ نفر در این هفته به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با تاکید بر اینکه جزییات طرح‌های هفته جهاد شامل یک مورد گلخانه سبزی و صیفی با اشتغال چهار نفر و سرمایه‌گذاری چهار میلیارد تومان است ادامه داد: طرح آبیاری تحت فشار پنج مورد در ۶۶ هکتار از اراضی اجرا می‌شود که با ۹ نفر اشتغال و ۳۲ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری افتتاح خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان همدان با اشاره به اینکه بهره‌برداری از یک واحد پرورش گاو شیری و یک واحد پرورش اسب نیز در دستور کار این هفته قرار دارد یادآور شد: جشنواره سیر و موسیر همدان در ۱۵ و ۱۶ تیرماه سال جاری در سولان برگزار می‌شود.

وی در پایان به اهمیت این جشنواره با توجه جهانی شدن سیر همدان پرداخت و گفت: سیر همدان در سال ۹۶ به ثبت ملی رسیده بود اما به دلیل دارا بودن جایگاه ممتاز و برجسته‌ای همچنین داشتن استانداردهای جهانی ثبت جهان شده است.

پایان پیام/89033/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول