اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

برخورد قاطع با فساد و ویژه خواری در هر سطحی انجام خواهد شد

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: با فساد و ویژه خواری در هر سطحی مقابله خواهیم کرد، هیچکس حق ندارد در حوزه مدیریتی افرادی که شائبه فساد دارند را بکار گیرد.

برخورد قاطع با فساد و ویژه خواری در هر سطحی انجام خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، اسماعیل قزل سفلی در جمع فرمانداران استان فارس در شیراز گفت: نگهبانی از رأی مردم به ما واگذار شده و از حق مردم در هیچ حوزه‌ای به ویژه این حوزه کوتاه نخواهیم آمد.

وی با بیان اینکه اصل بی طرفی را به شکل همه جانبه دنبال خواهیم کرد، ادامه داد: هیچ فردی در حوزه‌های مختلف دولت حق ندارد در ساعت اداری و در سیستم اداری له یا علیه هیچ فردی اقدام و فعالیت کند و در این راه تا عزل فرمانداران حتی اگر در شب انتخابات باشد پیش خواهیم رفت.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اظهار کرد: باید زمینه را به گونه‌ای فراهم کنیم که تمام کسانی که در خود توانایی نمایندگی مردم را می‌بینند وارد میدان شوند و خود را در معرض انتخاب مردم قرار دهند.

قزل سفلی گفت: انتخابات مهمترین، بزرگترین و اولویت دارترین مساله ما به عنوان مجموعه حاکمیتی است و در امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت آن باید با برنامه و همه جانبه عمل کنیم.

رئیس ستاد انتخابات استان فارس تصریح کرد: برای ایجاد انتخاباتی فعال، پویا و پرشور باید خانه احزاب در استان فارس فعال شود.

وی با بیان اینکه میزان و ملاک کارآمدی افراد است، ادامه داد: ما افراد خوب بسیار داریم اما امروز نیازمند افراد خوب و توانمند هستیم، کسانی که مسائل و مشکلات مردم را به خوبی بشناسند و برای حل آنها راهکار و توان داشته باشد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اظهار کرد: باید جوانان را به کار گیریم و زمینه را طوری فراهم کنیم که در سطوح مختلف مدیریتی جوانان وارد میدان شوند.

قزل سفلی ادامه داد: مردم داری و مردم یاری و حل مسائل مردم به عنوان یک شاخص مدیریتی برای ما بسیار مهم است که باید آنها را لحاظ کنیم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس افزود: فرمانداران استان برنامه‌ریزی کنند تا یک روز در ماه به عنوان روز پاسخگویی به مردم مشخص شود و همه با تعامل خوبی که با اصحاب رسانه و گروه‌های مختلف دارند خود را در معرض سوال مردم و خبرنگاران و پاسخ به آنها قرار دهند.

وی افزود: اجازه نمی‌دهیم خارج از این مسیر و دخالت‌های بیرونی عزل و نصب‌ها انجام شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: نباید انفعالی رفتار کرد، باید با آمادگی در مقابل دشمن در هر سطحی به مقابله هوشمند بپردازیم، امروز دشمن در فضای مجازی و رسانه فعال است و باید با همدلی و هم افزایی در مقابل دشمن بایستیم.

قزل سفلی افزود: فقر و محرومیت، کم کاری‌ها و ترک فعل‌ها، تحریم کنندگان داخلی، همه اینها دشمنان داخلی ما و در مقابل ما هستند و ضمن اینکه دشمن اصلی را فراموش نمی‌کنیم.

پایان پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول