اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

برنامه بازی‌های هفته اول لیگ جزیره لو رفت

ساعاتی پیش از اعلام رسمی، برنامه هفته اول لیگ برتر انگلیس لو رفت.

برنامه بازی‌های هفته اول لیگ جزیره لو رفت

به گزارش خبرگزاری فارس، در حالی که قرار است امروز (پنجشنبه) از برنامه بازی‌های فصل آینده لیگ برتر انگلیس رونمایی شود، برنامه هفته اول این بازی‌ها در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

لیگ برتر انگلیس اعلام کرده بود که امروز و ساعت ۹ صبح به وقت انگلستان (۱۱:۳۰ تهران) برنامه فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ لیگ جزیره را اعلام خواهد کرد.

طبق برنامه هفته اول که کاربران شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده‌اند، منچسترسیتی مدافع عنوان قهرمانی به مصاف تیم تازه صعود کرده برنلی خواهد رفت.

این دیدار روز جمعه ۱۱ آگوست ( ۲۰ مرداد) برگزار می‌شود و «پپ گواردیولا» به مصاف «ونسان کمپانی» سرمربی فعلی برنلی  و کاپیتان پیشین سیتیزن‌ها خواهد رفت.

آرسنال روز شنبه به مصاف ناتینگام فارست می‌رود، منچستریونایتد با ولوز مصاف خواهد کرد و در حساس‌ترین دیدار، روز یکشنبه لیورپول به دیدار چلسی خواهد رفت.

منچستریونایتد با ۱۳ عنوان قهرمانی از این حیث در لیگ جزیره رکوردار است و پس از آن تیم‌های منچسترسیتی با هفت، چلسی با پنج و آرسنال با سه عنوان قهرمانی قرار دارند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول