اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

جوانان نخبه بوشهری «تا ثریا» راه یافتند

نماینده هلدینگ پیشگامان در استان بوشهر گفت: 14 طرح مبتکرانه جوانان بوشهری با میزان سرمایه‌گذاری بین یک تا ۱۰ میلیارد تومان به رویداد ملی «تا ثریا» راه یافت.

جوانان نخبه بوشهری «تا ثریا» راه یافتند

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، رویداد ملی «تا ثریا» عصر امروز با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان، صاحبان صنایع و سرمایه‌گذاران کشوری توسط هلدینگ پیشگامان بنیاد تعاون بسیج در بوشهر برگزار شد.

این هلدینگ تاکنون ۱۶ رویداد از سلسله رویدادهای ملی تا ثریا را در سطح کشور در ۲ بخش ارائه نیازهای فناورانه اولویت‌دار و ارائه محصولات فناورانه برگزار کرده است. 

محمدرضا هنرمند نماینده هلدینگ پیشگامان در استان بوشهر در حاشیه این رویداد در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: تعداد بسیار زیادی طرح فناورانه در این استان توسط شعبه استانی شناسایی شده و بر اساس شاخصه‌های اقتصادی، وجود بازار، مساله محور بودن و شاخصه‌های فنی، مورد ارزیابی قرار گرفت و در نهایت ۱۴ طرح انتخاب شدند که از این میان، هشت طرح برای ارائه به این رویداد راه یافتند. 

وی افزود: هفت طرح در حوزه صنعت، چهار طرح در حوزه سلامت و درمان، ۲ طرح در حوزه صنایع غذایی و یک طرح در حوزه فناوری اطلاعات با میزان سرمایه‌گذاری بین یک تا ۱۰ میلیارد تومان به ما ارجاع داده شد. کل حجم سرمایه‌گذاری این طرح‌ها ۱۵۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است. 

به گزارش فارس طرح‌های تولید فرآورده غذایی فراسودمند مبتنی بر جلبک اسپرولینا، تکثیر و پرورش صدف خوراکی و طراحی و ساخت اپلیکشن دکتر ژلوفن و ارائه خدمات پزشکی، سه طرح برتر راه یافته به مرحله تجاری‌سازی هستند؛ همچنین طراحی و ساخت سامانه اندازه گیری آنلاین گاز هیدروژن در روغن ترانسفورماتور با دقت بالابر پایه سنسور فیبر نوری، طرح برتر در ارائه نمونه‌کار اولیه شناخته شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول