اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

بادامچیان: برای انتخابات آینده باید با فهرست قوی و سالم وارد شد

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی بادامچیان؛ مشارکت بالا، امنیت، سلامت و رقابت را از وارد مورد تاکید در انتخابات دانست و گفت: باید در انتخابات، فهرست قوی و کارآمد تهیه کرده و به رقابت وارد شد.

بادامچیان: برای انتخابات آینده باید با فهرست قوی و سالم وارد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی امروز در مراسم افتتاح ساختمان دفتر اداری این حزب در زنجان و یادواره شهدای موتلفه با تشریح اقدامات انجام شده برای رساندن سند مربوط به لایحه کاپیتولاسیون به امام راحل اظهار کرد: امام راحل بعد از رویت این سند بود که موضوع در خطر بودن اسلام را مطرح و آن سخنرانی را در آبان 43 ایراد فرمودند.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی به سبقه 60 ساله فعالیت این حزب با فرمان امام راحل اشاره و تصریح کرد: امام راحل تا پایان عمر، هم به این حزب لطف داشتند چرا که موتلفه بر سه اصل ولایت، فقاهت و روحانیت فعالیت کرده است.

وی با بیان اینکه اعضای حزب موتلفه به هیچ وجه از روحانیت به عنوان ابزار سیاسی استفاده نکرده است، افزود: در مدت زمان فعالیت این حزب، رانت و اختلاس هم در سابقه آن دیده نمی‌شود.

بادامچیان با اشاره به احداث ساختمان در زنجان افزود: فعالیت‌های حزب در این دفتر متمرکز خواهد شد و امیدوارم منشاء خیر و برکت باشد.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه حزب موتلفه بودجه دولتی ندارد، چرا که اصلا احزاب بودجه دولتی ندارند، که اگر از دولت بودجه بگیرند جنبه مردمی آن زیر سوال می‌رود، ادامه داد: به نظر قانون احزاب نیاز به بازنگری دارد، چرا که بر اساس قانون حق فعالیت اقتصادی را ندارند ولی باید سوال کردف مگر احزاب هزینه ندارند.

وی با تاکید بر اینکه دولت نه پول به احزاب می‌دهد و نه دارد که بدهد، افزود: به لحاظ قانونی برای ثبت یک حزب، باید 300 نفر دور هم جمع شوند و اینکه یک حزب باید در 10 استان نمایندگی داشته باشد.

بادامچیان، به حساسیت انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره و تاکید کرد: دولت رئیسی زحمت کشیده و زیربناها را درست کرده، ولی در معیشت مردم مشکلاتی وجود دارد که در کوتاه مدت حل شدنی هم نیست و نیازمند برنامه بلندمدت و کارآمد است.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با تاکید بر برنامه حزب موتلفه برای کمک به دولت سیزدهم گفت: باید متوجه بود که مقتضیات هر استان با دیگر استان‌ها متفاوت است و باید متناسب با شرایط کار شود.

وی با تاکید بر اینکه حزب از طریق دولت توسعه پیدا نمی‌کند و این کار مردم است، ادامه داد: انتخابات آینده دچار تکثر است و گروه‌های زیادی فعالیت خود را آغاز کرده‌اند که در واقع رقابت زیاد است.

بادامچیان مشارکت بالا، امنیت، سلامت و رقابت را از موارد مورد تاکید در انتخابات دانست و گفت: باید در انتخابات، فهرست قوی و کارآمد تهیه کرده و به رقابت وارد شد.

رضا رحیم‌پور، دبیر حزب مؤتلفه زنجان نیز به حضور فعال این حزب در انتخابات 1400 اشاره و تصریح کرد: فعالان این حزب، برای حضور در انتخابات پیش‌رو و فراهم کردن مشارکت و وحدت حداکثری فعالیت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه ساختمان موتلفه در زنجان در زیربنای 800 متر مربع و در سه طبقه احداث می‌شود، افزود: یک طبقه از این ساختمان سامان یافته است.

رحیم پور با تقدیر از همکاری فعالان حزب موتلفه برای کمک به احداث این ساختمان گفت: این مهم با همکاری اعضا و بدون کمک دولتی محقق شده است.

پایان پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول