اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

چرایی عدم اعزام بانوی شمشیرباز به قهرمانی آسیا از زبان رئیس فدراسیون

رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: اعظم بختی در یک سال گذشته در هیچ رقابت داخلی و انتخابی شرکت نکرده و نمی توانستیم او را اعزام کنیم.

چرایی عدم اعزام بانوی شمشیرباز به قهرمانی آسیا از زبان رئیس فدراسیون

علیرضا پورسلمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه اعظم بختی یکی از شمشیربازان در مورد اعزام نشدنش به مسابقات قهرمانی گلایه کرده است اظهار داشت:‌ این ورزشکار در طول یکسال گذشته در ایران حضور نداشته و در هیچ مسابقه داخلی یا انتخابی هم شرکت نکرده به لحاظ آمادگی فکر می‌کردیم او جزء بهترین نفرات ما باشد اما در مسابقات انتخابی حضور پیدا نکرد.

وی ادامه داد: به هر حال وقتی تصمیم بر مسابقه انتخابی است همه باید شرکت کنند و اگر بخواهیم مثالی بزنیم حسن یزدانی در کشتی بهترین فرد است او هم با وجود این همه مدال در مسابقات انتخابی شرکت می‌کند.

رئیس فدراسیون شمشیربازی در مورد اینکه وقتی گفته است فدراسیون ما را کنار گذاشته است تأکید کرد: این ادعایی است که او می‌کند و صحت ندارد. چطور وقتی در مسابقات داخلی انتخابی و اردوها شرکت نکرده است او را به قهرمانی آسیا اعزام کنیم آیا حق بچه‌های دیگر در این شرایط ضایع نمی‌شود؟

پورسلمان در مورد اینکه در قهرمانی آسیا وضعیت بچه‌ها را چطور ارزیابی می‌کنید،‌گفت: در اسلحه سابر اگر می‌خواهیم شرایط خوبی در المپیک داشته باشیم باید روی سکو برویم امیدوارم بتوانیم کره‌جنوبی را بگیریم در اسلحه‌های دیگر هم باید نتایج خوبی را کسب کنیم.

وی در مورد اینکه چرا یک نفر از فلوره به قهرمانی آسیا اعزام می‌شود گفت: در این اسلحه باید کم کم پیش برویم تا یک ارزیابی خوبی دست‌مان بیاید. خوشبختانه کارهای خوبی را در بخش پایه انجام داده‌ایم و امیدوارم در آینده نتیجه‌‌اش را بگیریم از سوی دیگر باید حساب کنیم که اعزام‌ها کیفی است چون اعزام هر یک نفر 100 میلیون تومان هزینه دارد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول