اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

محرومیت در استان سمنان گسترده بوده و متمرکز نیست

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس گفت:‌ محرومیت در استان سمنان از میامی، شاهرود و بیارجمند تا گرمسار گسترده بوده و متمرکز نیست.

محرومیت در استان سمنان گسترده بوده و متمرکز نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عباس گلرو، نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در جلسه قرارگاه محرومیت‌زدایی استان سمنان اظهار کرد: همه نعمت‌های خدادادی به کشور ما داده شده و توسعه کشور به‌ویژه در حوزه دانش‌بنیان همواره مورد تأکید بوده است.

وی مدعی شد: بالغ بر ۱۰۰ میلیارد دلار از منابع ایران در خارج از کشور بلوکه شده است و باید برای آن فکری شود.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مدیریت منابع داخلی یکی از چالش‌های ما در کشور است و ساختار بودجه باید اصلاح شود.

گلرو بیان کرد: مجلس شورای اسلامی در حوزه اصلاح ساختار بودجه ورود جدی داشته و این مهم را به سمت محرومیت‌زدایی سوق داده است.

وی تصریح کرد: در بحث منابع مالی در کشور با کمبود و محدودیتی مواجه نیستیم و منابع مالی و بیت‌المال، امانتی است که مسؤولان امر باید در خصوص مدیریت آن توجه جدی داشته باشند.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اخلاص در عمل، پیگیری در امور، توجه به امر عدالت‌محوری و کار جهادی بر پایه دانش‌بنیان در راستای افزایش بهره‌وری باید به‌صورت ویژه مدنظر باشد.

گلرو گفت: محرومیت در استان سمنان از میامی، شاهرود و بیارجمند تا گرمسار گسترده بوده و متمرکز نیست.

وی تصریح کرد: با همت سبزپوشان سپاه پاسداران و با استفاده از منابعی که به امانت در اختیار ما قرار دارد، شاهد اقدامات محرومیت‌زدایی خواهیم بود.

پایان پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول