اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

خبری از فوق‌ستاره‌ها در مادرید نیست

رسانه اسپانیایی می‌گوید رئال مادرید برنامه‌ای برای جذب فوق‌ستاره‌ها در تابستان ندارد.

خبری از فوق‌ستاره‌ها در مادرید نیست

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از جدایی «کریم بنزما» مهاجم رئال مادرید از این تیم و پیوستن به الاتحاد عربستان، نام گزینه‌های جذاب زیادی برای پر کردن جای خالی شماره ۹ کهکشانی‌ها در رسانه‌ها مطرح شده اما رسانه اسپانیایی می‌گوید تنها یک بازیکن دیگر نه چندان مشهور در تابستان به سانتیاگو برنابئو خواهد آمد.

رئالی‌ها تاکنون «جود بلینگام» ستاره ۱۹ ساله انگلیسی پیشین تیم دورتموند و مرد سال بوندس‌لیگا را به همراه «فران گارسیا» مدافع چپ ۲۳ ساله تیم رایو وایکانو را به خدمت گرفته‌اند. «براهیم دیاز» هافبک تکنیکی اسپانیایی هم پس از بازگشت قرضی از میلان، قرارداد جدیدی را امضا کرده و قرار است در فصل آینده پیراهن شماره ۲۱ کهکشانی‌ها را بر تن کند.

با وجود اینکه در روزهای اخیر سر و صدای زیادی مبنی بر تلاش رئال مادرید برای جذب فوق‌ستاره‌هایی نظیر «هری کین» و «کیلیان امباپه» در رسانه‌ها مطرح شده است، اما وبگاه «کادِنا کوپ» مدعی شده رئال مادرید در فصل نقل و انتقالات تابستانی تنها یک خرید جدید خواهد داشت و آن هم به احتمال زیاد «خوسِلو» مهاجم ۳۳ ساله و ملی‌پوش اسپانیایی تیم اسپانیول خواهد بود.

هری کین با وجود گلزنی‌های پیاپی در لباس تیم تاتنهام، اما سال‌هاست که دستش از جام کوتاه مانده و امباپه هم خشم سران پاری‌سن‌ژرمن را با اعلام اینکه قرارداد خود را با این تیم تمدید نخواهد کرد، برانگیخته و جدایی او از پاریسی‌ها نزدیک‌تر از همیشه است.

با این حال، جذب هر یک از این مهاجم گلزن برای «فلورنتینو پرز» رئیس باشگاه رئال مادرید، پر خرج خواهد بود. رسانه‌های انگلیسی می‌گویند تاتنهام به پیشنهادهای کمتر از ۱۲۰ میلیون پوند برای کین گوش نخواهد داد و امباپه هم قیمتی در حدود ۲۰۰ میلیون یورو خواهد داشت.

خوسلو که به گفته رسانه اسپانیایی به عنوان جانشین بنزما در نظر گرفته شده است، در فصل گذشته لالیگا ۱۶ گل به ثمر رساند و تنها با سه گل کمتر از ستاره فرانسوی رئالی‌ها، در رده سوم بهترین گلزنان لیگ اسپانیا قرار گرفت.

همچنین گفته شده «کارلو آنچلوتی» سرمبی تیم رئال مادرید قصد دارد از «رودریگو» که اغلب در سمت راست خط آتش کهکشانی‌ها به کار گرفته می‌شد، به عنوان مهاجم نوک استفاده کند و خوسلو هم جانشین مهاجم برزیلی خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول