اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

سرمربی استقلال خوزستان لب به گلایه گشود

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، از بی توجهی مسئولان به این تیم پس از صعود به لیگ برتر انتقاد کرد.

سرمربی استقلال خوزستان لب به گلایه گشود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، تیم فوتبال استقلال خوزستان با صعود به لیگ برتر فوتبال کشور، در فصل آینده به همراه تیم از این استان، اهواز را در طح اول فوتبال ایران نمایندگی خواهد کرد.

پس از قریب به یکماه از صعود این تیم، سرانجام سرمربی این تیم سکوت خود را شکست و پیرامون مشکلاتی که در مسیر آماده‌سازی این تیم وجود دارد را در صفحه خود در فضای مجازی، بازگو کرد.

سیدسیروس پورموسوی، عنوان کرد: بالغ بر سه هفته از صعود استقلال خوزستان به لیگ برتر می‌گذرد، اما مسئولان چقدر زود (این تیم را) فراموش کرده‌اند. شاید چون این صعود توسط مربیان بومی به دست آمده‌ است، فراموشکار شده‌اند؟!

وی افزود: در این مدت، دریغ از یک خسته نباشید و تلاشی برای حل مشکلات تیم استقلال خوزستان از سوی مسئولان و نمایندگان مجلس!

سرمربی تیم استقلال خوزستان، خاطرنشان کرد: تیم استقلال خوزستان به لطف خدا و حمایت مدیران باشگاه، نیازی به منابع مالی ندارد، اما انتظار می‌رفت دست کم در این مدت زمان کم باقیمانده، یک کمپ تمرینی آبرومند برای این باشگاه تهیه می‌شد.

وی خطاب به مسئولان یادآور شد: به هر جهت امروز به آقایان متذکر می‌شویم که چند ماه دیگر به جامعه فوتبال نیازمندخواهید شد، پس امروز را یادتان بماند که در کنار ما نبوده‌اید و فقط سال‌ها شعار دادید و از جامعه ورزش و فوتبال استفاده ابزاری کردید، امروز که به شما نیاز است کسی شما را در شهر پیدا نمی‌کند(البته شاید به دلیل گرمای هوا تشریف ندارید)، به‌زودی شما را خواهیم دید، اسفندماه نزدیک است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول