اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

10 کارگاه ساختمانی نا ایمن پلمب و به مراجع قضایی معرفی شدند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌شمالی گفت: 10 کارگاه ساختمانی در استان در راستای بازرسی‌های انجام شده توسط بازرسان کار به علت وجود وضعیت خطرناک محیط کار و احتمال بروز حادثه، با هماهنگی مراجع قضایی پلمب شد و از فعالیت آنها جلوگیری به عمل آمد.

10 کارگاه ساختمانی نا ایمن پلمب و به مراجع قضایی معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز مهدی اسلام‌خواه، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: از ابتدای سال جاری با انجام بازرسی‌های کارشناسی بازرسان کار این اداره کل از کارگاه‌های ساختمانی تعداد ۱۰ کارفرما به علت عدم ایجاد شرایط ایمن در محیط کار و باستناد ماده ۱۰۵ قانون کار از فعالیت آنها جلوگیری به عمل آمد و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی گفت: با توجه به اهمیت حفظ و صیانت از منابع انسانی کشور و با هدف پیشگیری از حوادث ناشی از کار در کارگاه‌های ساختمانی، برنامه ملی پیشگیری از حوادث و ارتقای ایمنی در کارگاه‌های ساختمانی در رأس برنامه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار گرفته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌شمالی افزود: امسال با تشکیل کارگروه‌های تخصصی ایمنی ساختمان در سطح استان و با عزمی جهادی در جهت کاهش حوادث و ایمنی محیط کار از تعداد ۳۳۰ کارگاه ساختمانی بازرسی به‌عمل‌آمده که از این تعداد ۵۰ مورد کارگاه ناایمن تشخیص داده‌شده است.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول