اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

پرونده مدیران متخلف با قاطعیت در حال رسیدگی است

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: پرونده مدیران متخلف باید با قاطعیت بیشتر و رعایت عدل و انصاف مورد رسیدگی قرار گیرد.

پرونده مدیران متخلف با قاطعیت در حال رسیدگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، حجت‌الاسلام محمدصادق رئیس کل دادگستری مازندران در جلسه شورای برنامه‌ریزی دادگستری استان بر ضرورت نظارت بر ساخت‌وسازها و پیشگیری از تضییع حقوق بیت‌المال تاکید کرد و گفت: روسای دادگستری و دادستان‌ها باید نسبت به موضوعات شهری خود اشراف داشته باشند و با رویکرد پیشگیرانه و در مرحله بعد با نگاه مسوولانه و بدون مماشات با تخلفات برخورد کنند.

وی توجه به دستورالعمل‌های قوه قضائیه توسط روسا و دادستان‌ها را مورد توجه قرارداد و گفت: سفر اخیر رئیس قوه قضائیه  به استان می‌تواند گره‌گشای برخی سهل‌انگاری‌های مدیران  باشد و در این راستا نظارت بر حسن اجرای امور باید در دستور کار روسا و دادستان‌ها قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری استان مازندران بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم اراضی کشاورزی به ویلای آن‌چنانی افراد خاص تبدیل شود، تصریح کرد:حفظ و نگهداری اراضی کشاورزی وملی وظیفه همه ماست  و دستگاه قضایی قاطعانه پیگیر حقوق مردم است.

اکبری بیان کرد: در بحث ساخت‌وسازهای غیرمجاز نقش مهم پیشگیری بر کسی پوشیده نیست مسلما اقدامات پیشگیرانه در کاهش بسیاری از هزینه‌ها موثراست .

وی افزود: پرونده مدیران متخلف باید با قاطعیت بیشتر و رعایت عدل و انصاف مورد رسیدگی قرار گیرد و نباید بگذاریم بیت‌المال تضییع و حقوق مردم نادیده گرفته شود.

رئیس کل دادگستری مازندران به مسائل و مشکلات شهرک های صنعتی وموانع پیشرفت استان اشاره و خاطرنشان کرد: بررسی، شناسایی و تلاش در جهت مشکلات شهرک های صنعتی باید توسط روسا و دادستان‌ها پیگیری شود و دادستان مرکز استان با جدیت به این مساله ورود کند؛ به‌ طوری‌که در راستای عمل به شعارسال با همفکری و طرح  به موقع موضوعات، اقدامات شایسته در حمایت از تولید در استان داشته باشیم.

اکبری گفت: درجهت پیشگیری از بروز بسیاری تخلفات در شهرهای بندری، دادستان‌ها بر عملکرد بنادر، نظارت مستمر و ماهانه داشته باشند و گزارش این بازدیدها را به صورت منظم به استان ارائه کنند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول