اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

خبر خوب| دولت برنج کشاورزان شمالی را تضمینی می‌خرد

نماینده مردم شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحمیل خسارت سنگین به کشاورزان شمالی در پی ورود بیش‌ازاندازه برنج خارجی، گفت: معاون اول رئیس‌جمهوری، دستور خرید تضمینی باقی‌مانده برنج کشاورزان شمالی را صادر کرد.

خبر خوب| دولت برنج کشاورزان شمالی را تضمینی می‌خرد

خلیل بهروزی فر، نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شفت با اشاره به تلاش مضاعف برنج‌کاران در کشت برنج، اظهار کرد: کشاورزان شمالی برای اینکه برنج استحصال و بر سفره ایرانیان حاضر باشد، تلاش‌های وافر و بی‌مثالی را متحمل می‌شوند.

وی با اشاره به تذکر اخیر خود به دولت در رابطه با التهاب در بازار برنج و دپوی این محصول استراتژیک در انبارها، افزود: منبع درآمد و معاش مردم منطقه با ورود بی‌ضابطه برنج به کشور و اشباع بازار از آن، در انبارها دپو شده و لازم بود دولت نسبت به فراهم کردن بازار و فروش برنج‌کاران شمالی، دست‌به‌کار شود.

نماینده مردم شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحمیل خسارت سنگین به کشاورزان شمالی در پی ورود بیش‌ازاندازه برنج خارجی، گفت: اخیراً با معاون اول رئیس‌جمهور نشستی را برگزار و مقرر شد تا با دستور مخبر، دستگاه‌های متولی حوزه کشاورزی و بازار برنج، در استان‌های گیلان و مازندران نسبت به خرید تضمینی این محصول استراتژیک، اقدام کنند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت با بیان اینکه بیش از ۱۵۰ تن برنج تنها در ۲ شهرستان شفت و فومن دپو شده، افزود: با ابلاغ سریع معاون اول رئیس‌جمهور، مشکل برنج‌کاران شمالی به زودی حل خواهد شد.

پایان پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول