اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

چی نوشتی؟! (گفت و شنود)

اظهارات رئیس ‌بانک مرکزی دولت آقای روحانی نشان می‌دهد که در دولت ایشان چه افراد کم‌سوادی ریاست این بانک را برعهده داشته‌اند و با نابلدی‌های خود چه بلایی بر سر اقتصاد کشور و پول ملی آورده‌اند!

چی نوشتی؟! (گفت و شنود)

فارس‌پلاس؛ دیگر رسانه‌ها-کیهان نوشت:گفت: رئیس ‌بانک مرکزی دولت آقای روحانی توئیت زده که در دولت کنونی « ارزش پول ملی ۱۰۰ در‌صد کاهش یافته است‌»!

گفتم: اگر ۱۰۰ در‌صد کاهش یافته باشد، باید ارزش پول ملی به صفر رسیده باشد! 

گفت: اتفاقاً به او تذکر داده‌اند که گاف بزرگی داده و بد‌جوری خودش را ضایع کرده است و او توئیت قبلی را برداشته و به جای کاهش ۱۰۰ درصدی، نوشته پول ملی ۵۰ درصد کاهش یافته است! 

گفتم: همین نشان می‌دهد که در دولت آقای روحانی چه افراد کم‌سوادی ریاست بانک مرکزی را برعهده داشته‌اند و با نابلدی‌های خود چه بلایی بر سر اقتصاد کشور و پول ملی آورده‌اند!

گفت: تازه ادعای کارشناسی و سواد اقتصادی هم می‌کنند!

گفتم: قاضی از متهم پرسید؛ سواد داری؟ گفت؛ سواد نوشتن دارم ولی سواد خواندن ندارم! قاضی یک ورق کاغذ به او داد که بنویسد و متهم چندتا خط کج و کوله کشید! قاضی پرسید؛ چی نوشته‌ای؟‌! متهم گفت؛ قربان عرض کردم که سواد خواندن ندارم!
 

پایان پیام/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول