اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

تعیین زمان مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش روستایی عشایری و بازی‌های بومی محلی

زمان مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش روستایی عشایری و بازی های بومی محلی مشخص شد.

تعیین زمان مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش روستایی عشایری و بازی‌های بومی محلی

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدرضا رجبی سرپرست دبیرکلی این فدراسیون با اعلام مشخص شدن زمان برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش روستایی عشایری و بازی های بومی محلی گفت: تاریخ پیشنهادی ما به وزارت ورزش  مرداد ماه سال جاری بود تا بتوانیم در بازه زمانی مشخص شده مجمع انتخاباتی رییس، نواب رییس، خزانه دار و اعضای خبره را برگزار کنیم. برای انتخابات ریاست این فدراسیون ۷ نفر ثبت نام کردند که با انصراف یک نفر، قرار است انتخابات با ۶ نامزد انجام شود.

وی بیان کرد: در حال حاضر نواقصی از سوی کمیته تطبیق و تجدید نظر(مدیریتی) به این نامزدها وارد شده و باید در مهلت قانونی این نواقص برطرف شود. این مرحله پروسه قانونی خود را دارد و در نهایت نامزدهای نهایی مجمع انتخاباتی مشخص خواهند شد.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون ورزش روستایی عشایری و بازی‌های بومی و محلی خاطر نشان کرد: در حال حاضر انتخابات کمیسیون‌های تخصصی از جمله حقوقی، مربیان، داوران و بازیکنان این فدراسیون برگزار شده تا در زمان لازم این افراد بتوانند گزینه نهایی را انتخاب کنند. با توجه به اینکه نوپا بودن این فدراسیون و عدم گستردگی لیگ‌ها، بنا داریم تا مجامع باشگاه‌ها را نیز در آینده‌ای نزدیک برگزار کنیم.

رجبی خاطر نشان کرد بر اساس قانون و با استناد به مجوز اداره کل امور مشترک فدراسیون ها ، مجمع انتخاباتی این فدراسیون در روز سه شنبه دهم مرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

سرپرستی این فدراسیون را در حال حاضر علیرضا پسندیده برعهده دارد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول