اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

برگزاری مرحله هنرستانی دومین دوره المپیاد هنرجویی شایستگی‌محور

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان همدان از برگزاری مرحله هنرستانی دومین دوره المپیاد هنرجویی شایستگی‌محور خبر داد.

برگزاری مرحله هنرستانی دومین دوره المپیاد هنرجویی شایستگی‌محور

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان احمد آقامحمدی اظهار کرد: مرحله هنرستانی دومین دوره المپیاد شایستگی محور ویژه هنرجویان هنرستان‌های فنی وحرفه‌ای و کاردانش استان، بیست و پنجم اردیبهشت ماه برگزار شد.

وی اضافه کرد: این المپیاد دو مرحله هنرستانی و استانی دارد که مرحله هنرستانی آن ۲۵ اردیبهشت ماه در هنرستان‌های استان اجرا شد و مرحله استانی روز ۲۹ خردادماه اجرا خواهد شد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان همدان افزود: یک‌هزار و ۱۷۸  هنرجوی اشتغال به تحصیل در استان داریم که از این تعداد ۷۰ هنرجو به مرحله استانی راه یافتند. 

وی خاطرنشان کرد: هنرجویان در ۶۶ رشته محل در پایه دوازدهم و در شاخه فنی و حرفه‌ای، کاردانش و در رشته‌های تحصیلی تاسیسات مکانیکی، طراحی و دوخت، تربیت کودک، ساختمان، برق صنعتی، تابلوسازی برق صنعتی، مدیریت و برنامه ریزی امور خانواده، تعمیر موتور و برق خودرو و گرافیک رایانه ای در مرحله استانی به رقابت خواهند پرداخت.

آقامحمدی تصریح کرد: با توجه به اهمیت این المپیاد امیدواریم شاهد درخشش هنرجویان برای شرکت در مسابقات ملی مهارت و بین‌المللی آسیایی به عنوان تیم آموزش و پرورش و نیز معرفی رتبه های برتر به سازمان فنی و حرفه‌ای باشیم.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول