اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

برنامه‌ریزی برای تنوع‌بخشی در بازارهای هدف صادراتی زنجان

رئیس اتاق بازرگانی زنجان از برگزاری جلسات منظم و هدفمند با سفرای ایران در کشورهای خارجی خبر داد و گفت: توسعه تجارت خارجی و فراهم‌سازی زمینه همکاری‌های مشترک با کشورهای دیگر از جمله اهداف این طرح است.

برنامه‌ریزی برای تنوع‌بخشی  در بازارهای هدف صادراتی زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، صمد یوسفی اصل، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده در راستای توسعه اهداف تجارت خارجی استان، اظهار کرد: این برنامه‌ها در دوره جدید در بخش‌های مختلفی پیگیری و عملیاتی خواهد شد.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان از برگزاری جلسات مشترک با سفرای ایران در کشورهای دیگر به صورت هفتگی به همت اتاق بازرگانی زنجان خبر داد و افزود: اطلاع‌رسانی مستمری از این جلسات از سوی اتاق صورت خواهد گرفت که علاقه‌مندان و فعالان اقتصادی می‌توانند با حضور در محل اتاق بازرگانی زنجان در این جلسات شرکت کنند.

وی تصریح کرد: یکی از اهداف این جلسات آشنایی تجار و صادرکنندگان استان با بازار کشورهای دیگر و فراهم‌سازی زمینه همکاری‌های مشترک تجاری اقتصادی دو طرف است.

یوسفی‌اصل با بیان اینکه کشورهای مختلفی در برنامه‌ریزی توسعه تجارت خارجی استان زنجان هدف‌گذاری شده‌اند، ابراز کرد: با توجه به اینکه باید سبد صادراتی استان دارای تنوع بازارهای هدف نیز باشد، فراهم‌سازی زمینه تجارت با کشورهای مختلف از دیگر اهداف برگزاری این جلسات است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان ادامه داد: برگزاری این جلسات بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده اتاق بازرگانی زنجان در دوره جدید و با همکاری دفتر وزارت امور خارجه در استان به صورت مستمر تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

پایان پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول