اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

کنترل و رصد برخط گشت‌های شهربان و حریم بان تهران

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از کنترل و رصد برخط گشت های شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران خبر داد.

کنترل و رصد برخط گشت‌های شهربان و حریم بان تهران

به گزارش فارس، حسین نظری معاون شهردار تهران گفت: جلسات با اعضای کمیسیون خدمات شهری به صورت مستمر هر هفته برگزار می شود و در هرجلسه موضوع «محوری در حوزه خدمات شهری» مورد بررسی قرار می گیرد و در هفته جاری با حضور در شرکت شهربان و حریم بان مسائل مربوط به این شرکت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: گزارشی از عملکرد شرکت شهربان و حریم بان در دوره مدیریت شهری ششم ارائه شد و اعضای شورا نظرات خود را عنوان کردند. همچنین اعضای شورا از مرکز کنترل و پایش شرکت شهربان و حریم بان بازدید کردند؛ مرکزی که در ورودی های حریم شهر تهران از ورود مصالح برای ساخت و سازهای غیرمجاز از طریق پایش دوربین های نصب شده در این محدوده ها جلوگیری می شود.

معاون شهردار تهران ادامه داد: در مرکز پایش گشت های این شرکت نیز به صورت برخط رصد و پایش می شوند و محدوده گشت زنی آنها از طریق سامانه های هوشمند و تطبیق با گزارش ها رصد می شود. در حقیقت تمامی خودروها و موتورهای شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران توسط سامانه هوشمند به صورت لحظه‌ای پایش می شود.

وی تاکید کرد: تخلفات احتمالی اکیپ های گشت زنی این شرکت نیز از طریق همین سامانه در کمیته انضباطی مطرح و بررسی می شود و در سامانه جامع شهربان ماموریت‌های اکیپ ها به صورت برخط در سامانه ثبت می شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول