اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

ضرب الأجل لبنانی‌ها به ارتش رژیم صهیونیستی

یک نماینده پارلمان لبنان از اعطای مهلت یک هفته‌ای به ارتش رژیم صهیونیستی برای برچیدن سیم‌های خاردار در کفرشوبا خبر داد.

ضرب الأجل لبنانی‌ها به ارتش رژیم صهیونیستی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «قاسم هاشم» نماینده پارلمان لبنان تأکید کرد که در صورت تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی در کفرشوبا، تحرکات مردمی در جنوب لبنان ازسر گرفته خواهد شد.

هاشم گفت: «به یونیفل یک هفته فرصت داده‌ایم تا اسرائیل سیم‌های خاردار در کفرشوبا را برچیند در غیر این صورت، تحرکات در جنوب ازسر گرفته خواهد شد».

جمعه گذشته در پی اقدام نظامیان ارتش صهیونیستی به خاکبرداری در کفرشوبا و العرقوب این دو شهرک شاهد درگیری بین معترضان لبنانی و نظامیان صهیونیست بود.

ارتش لبنان در این خصوص در حساب توئیتری خود نوشت که نیروهای ارتش در منطقه مرزی کفرشوبا مستقر شده‌اند تا با دشمن صهیونیستی مقابله کنند.

بنابر گزارش وبگاه «شهاب نیوز»، ارتش لبنان همچنین تصویر یک سرباز خود را که با آر پی جی تانک ارتش رژیم صهیونیستی را نشانه گرفته است، منتشر کرد.

همچنین رسانه‌های لبنان به نقل از سخنگوی یونیفل (نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در لبنان) گزارش دادند که وی همه طرف‌ها را به استفاده از سازوکار هماهنگی برای ممانعت از سوء تفاهم و حفظ ثبات در کفرشوبا فراخواند و خواستار خویشتنداری همه طرف‌ها و پرهیز از هر گونه تنش‌ها در خط آبی شد.

ساکنان کفرشوبا همچنین به نشانه همبستگی با «اسماعیل ناصر» چوپان لبنانی که در برابر بولدوزرهای رژیم صهیونیستی ایستادگی کرده و مانع خاکبرداری آن‌ها در این منطقه شده بودند، در این منطقه تظاهرات کردند.

پایان پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول