اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

انتقال 101 محکوم افغانستانی به کشورشان

معاون حقوق بشر و امور بین‌الملل وزیر دادگستری و و رئیس کمیته انتقال محکومان گفت: ۱۰۱ نفر از محکومان افغانستانی محبوس در زندان‌های جمهوری اسلامی ایران صبح امروز به کشور خود منتقل شدند.

انتقال 101 محکوم افغانستانی به کشورشان

 به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت دادگستری، 101 نفر از محکومان افغانستانی محبوس در زندان‌های کشورمان صبح روز یکشنبه 21 خرداد ماه جاری به کشورشان منتقل شدند.

عسکر جلالیان معاون حقوق بشر و امور بین‌الملل وزیر دادگستری با اعلام این خبر افزود: این افراد با تلاش کمیته انتقال محکومان وزارت دادگستری و همکاری قوه قضاییه، وزارت امور خارجه و سازمان زندانها و رایزنی‌های دیپلماتیک و حقوقی بین جمهوری اسلامی ایران و هیات حاکمه افغانستان از طریق مرز زمینی نیمروز در استان سیستان و بلوچستان برای گذران ادامه دوران محکومیت خود تحویل مقامات افغانستانی شدند.

لازم به ذکر است سال گذشته نیز در چارچوب موافقت‌نامه انتقال محکومان بین ج.ا.ایران و افغانستان، حدود 800 زندانی افغانستانی برای گذران دوران محکومیت خود به مقامات هیات حاکمه افغانستان تحویل شدند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول