اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

رد اختلاف وزارت ورزش و وزارت اقتصاد در موضوع باشگاه استقلال

مدیرکل امور حقوقی وزارت ورزش گفت: چالش و اختلافی بین وزارت ورزش و وزارت اقتصاد وجود ندارد.

رد اختلاف وزارت ورزش و وزارت اقتصاد در موضوع باشگاه استقلال

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مرتضی فلاح در پایان مجمع عمومی عادی فوق‌العاده شرکت فرهنگی ورزشی استقلال اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که در جلسه امروز مطرح شد بحث تغییر و ترمیم اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال بود. به این ترتیب پرویز مظلومی و محمد مومنی از جمع اعضای هیأت مدیره خارج شدند و حیدرزاده و خانی و به عنوان عضو مالی و عضو کمیته حسابرسی منصوب شدند.

وی ادامه داد: موضوع دیگری که مطرح شد هم درخصوص هیأت نظارت بر عملکرد مالی و مدیریتی شرکت فرهنگی ورزشی استقلال بود. کمیته نظارتی در راستای بررسی عملکرد مالی و قراردادهای و تبلیغات محیطی و ... تشکیل خواهد شد که فقط در راستای حمایت خواهد بود. این کمیته نظارت دخالتی در امور نخواهد داشت و فقط بررسی می‌کند تا همه چیز در چارچوب قوانین و مقررات باشد.

مدیرکل امور حقوقی وزارت ورزش درمورد واگذاری باشگاه استقلال به وزارت اقتصاد و برگزاری جلسه این باشگاه در وزارت ورزش، گفت: قربان زاده با حکمی که به داده شد به عنوان رئیس مجمع حضور داشت و ما هم صرفاً به عنوان عضو حضور داشتیم. موضوع مالکیت با بحث مجمع متفاوت است. مالکیت قرار شد واگذار شود، اما هنوز تصویب نشده است. رئیس سازمان خصوصی‌‌سازی در شرایط کنونی رئیس مجمع است.

فلاح در پاسخ به این سوال که دو عضو جدید هیأت مدیره استقلال توسط چه ارگان یا فردی انتخاب شده‌اند، تصریح کرد: همه اعضا با هماهنگی و تعامل انتخاب می‌شوند. نمی‌توان گفت سازمان خصوصی‌سازی یا وزارت ورزش این افراد را منصوب کرده است. جلسات متعددی برگزار شد و در نهایت دو عضو جدید هیأت مدیره انتخاب و معرفی شدند. 

وی درمورد اینکه تعامل خوبی بین وزارت ورزش و وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی‌سازی به چشم نمی‌آید، اظهار داشت: در جلسه قبلی من به عنوان نماینده وزارت خانه حضور داشتم. برخی اختلاف‌‌ها راهبردی است که وجود ندارد. اختلاف صرفاً درمورد موضوعاتی بوده که ما با هم تعامل بیشتری داشته باشیم تا اگر قرار است افرادی را انتخاب کنیم، واقعاً شایسته باشند. همیشه تعامل وجود داشته و جلسات مختلفی برگزار شد. 

مدیرکل امور حقوقی وزارت ورزش درمورد اختلاف‌ها در فضای مجازی و توئیت‌های محسن معتمدکیا درمورد مجامع سرخابی‌ها، گفت: من نمی‌توانم درمورد این موضوع اظهارنظر کنم، اما چالش و اختلافی وجود نداشت. من چنین موضوعاتی را قبول ندارم، قطعاً اگر توئیتی زده شده من ندیده‌ام. هیچ اختلافی وجود نداشته که بخواهد رفع شود. در تمام زمینه‌ها اختلاف وجود دارد و با تعامل باید به نقطه نظر مشترک رسید. ما امروز به این نقطه مشترک رسیدیم و دو عضو جدید را انتخاب کردیم.

فلاح در پاسخ به این سوال که آیا حجت کریمی امروز به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال انتخاب شد یا خیر، عنوان کرد: تعیین مدیرعامل در حطیه وظایف تخصصی هیأت رئیسه است. ما نمی‌توانیم در این خصوص تعیین تکلیف کنیم. وی به عنوان سرپرست به کار خود ادامه خواهد داد تا هیأت مدیره نسبت به شرایط وی تصمیم‌گیری کند.

پایان پیام/ 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول