اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

آزمون: از 15 سالگی زیر نظر قلعه‌نویی کار کردم

مهاجم تیم ملی فوتبال گفت: خیلی خوشحالیم که در تورنمنت کافا هستیم و این می‌تواند کمک خوبی برای ما باشد.

آزمون: از 15 سالگی زیر نظر قلعه‌نویی کار کردم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سردار آزمون در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال اظهار داشت: اردوی خوبی داریم و بچه ها در حال آمده شدن برای بازی ها هستند. در  تورنمنت کافا هم تیم‌هایی هستند که خیلی به آنها خیلی احترام می گذاریم. افغانستان و عمان و ازبکستان در حال پیشرفت هستند. خیلی خوشحالیم که در این تورنمنت هستیم و این می‌تواند کمک خوبی برای ما باشد.

مهاجم تیم ملی فوتبال در مورد اینکه آیا در مسیر آماده سازی جام ملت‌ها بازی با  افغانستان و ازبکستان می‌تواند به تیم ملی کمک کند،گفت: این برنامه ریزی از سوی فدراسیون شده و خود آنها باید پاسخ بدهند و ما بازیکنان باید تمرکزمان روی بازی باشد و جلوی هر تیمی که بازی می کنیم و با تمام توان داخل زمین برویم و به پیروزی فکر کنیم. 
 
وی در مورد اینکه در اردوی قبلی نبود و الان شرایط تیم ملی و همکاری با قلعه نویی را چطور می بیند، تاکید کرد: از 15 سالگی زیر نظر قلعه نویی کار کردم و الان هم همه چیز به نحو احسن انجام می‌شود و هیچ چیز کم و کسر نداریم، امیدوارم تا آخر نیز همینطور پیش برود. 
 
پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول