اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر قم: وضعیت اقتصادی جامعه پذیرای افزایش هزینه‌ها نیست

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر قم در خصوص اعمال تعرفه قیمت‌های جدید حذف پارکینگ، گفت: در حال حاضر وضعیت اقتصادی جامعه پذیرای افزایش هزینه‌ها نیست و باید در اعمال تعرفه قیمت‌های جدید، این مهم در نظر گرفته شود.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر قم: وضعیت اقتصادی جامعه پذیرای افزایش هزینه‌ها نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نرجس نیازمند عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر قم در هشتاد و نهمین جلسه رسمی و علنی این شورا با اشاره به بررسی لایحه اخذ مجوز دریافت هزینه‌های احداث پارکینگ جایگزین از مالک و احداث پارکینگ عمومی در سطح شهر از طریق سازمان توسعه و عمران، اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت اقتصادی جامعه پذیرای افزایش هزینه‌ها نیست و باید در اعمال تعرفه قیمت‌های جدید، این مهم در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: در افزایش نرخ تامین پارکینگ توان مردم در نظر گرفته شود، در بسیاری از مناطق مردم توان پرداخت این مبالغ را ندارند و باید به مردم کمک شود تا در سال کنترل تورم اقدامی موثر انجام شده و تصمیمی به نفع مردم گرفته شود.

نیازمند افزود: در حال حاضر امکان ساخت پارکینگ برای برخی از مردم به دلیل پایین بودن متراژ منزل و همچنین عدم دسترسی به برخی از شوارع به دلایل مختلف از جمله پیاده راه‌ها و … امکان‌پذیر نیست، از طرفی به دلیل بالا بودن هزینه حذف و ساخت پارکینگ، مراجعین غالبا به دنبال اخذ تسهیلات از بانک‌ها می‌باشند که این مهم نیز به دلیل سیاست‌های اقتصادی موجود امکان‌پذیر نیست.

 عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر قم گفت: باید تصمیمی اخذ شود که شرایط اقتصادی حاکم در سطح جامعه در این لایحه دیده شود، همچنین در تعیین نرخ هزینه حذف پارکینگ تفاوت املاک مسکونی و تجاری در نظر گرفته شود.

پایان پیام/78034

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول