اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

لعنت بر خودت‌! (گفت و شنود)

از قرار معلوم بار دیگر شیطان از زبان جرج سوروس و نتانیاهو، پیاده‌نظام خود را برای مقابله با اسلام فراخوانده است!

لعنت بر خودت‌! (گفت و شنود)

فارس‌پلاس؛ دیگر رسانه‌ها-کیهان نوشت: گفت: بعد از آن که خاتمی ضرورت حجاب را انکار کرد و با استناد عوام‌فریبانه به کلام «لا اکراه فی‌الدین»، انجام همه احکام اسلامی را هم اختیاری! دانست، حالا خانم منصوری، دبیرکل حزب مدعی اصلاحات گفته است هر نوع اجباری تحت لوای دین باطل است!

گفتم: لا اکراه فی‌الدین به معنای آن است که در پذیرش دین اجباری نیست ولی کسی که اسلام را پذیرفته است باید به قوانین و احکام آن تن بدهد. اگر این‌طور نبود آن‌ همه آیات قرآن درباره ثواب و عقاب چه مفهومی داشت؟!

گفت: در کلام خدا آمده است «ثُمَّ کَانَ عَاقِبَهًَْ الَّذِینَ أَسَاءُوا السُّوأَىٰ أَنْ کَذَّبُوا بِآیَاتِ اللهِ وَکَانُوا بِهَا یَسْتَهْزِئُونَ... سرانجام کسانی که به کارهای زشت و پلید روی آوردند به آنجا کشید که آیات خدا را تکذیب و تمسخر کردند».

گفتم: از کسانی که جرج سوروس صهیونیست را پیشوای خود می‌دانند و نتانیاهو آنها را «سرمایه اسرائیل در داخل ایران» معرفی می‌کند و آنها نیز جرأت تکذیب آن را ندارند چه انتظاری هست؟!

گفت: از قرار معلوم بار دیگر شیطان از زبان جرج سوروس و نتانیاهو، پیاده‌نظام خود را برای مقابله با اسلام فراخوانده است!

گفتم: یارو در بیابان دست به کار بسیار زشت و پلیدی زد و بعد از آن که به او اعتراض کردند که نمی‌دانستیم تا این اندازه پست و پلید هستی، گفت؛ لعنت بر شیطان! همانجا شیطان ظاهر شد و گفت؛ مردک، لعنت بر خودت! من تازه این کار پلید را از تو یاد گرفته‌ام!

پایان پیام/ت

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول